Kaartendoosje

Hier dan zoals beloofd mijn (bijna) afgewerkte project van de clubdag van Club Cards and More.

In de namiddag stond een kaartendoosje op het programma.  Het patroontje had Anneke vooraf al voor ons met de Silhouette gesneden,  het gekozen dessinpapier voor de afgeronde zijkanten mochten we dan ter plaatse laten snijden zo waren we zeker van de correcte vorm!  Dankjewel hoor Anneke!

Veel dames samen maar toch werd er flink gewerkt, en zo hadden we dan tegen het eind van de namiddag allemaal een leuk doosje om kaartjes in te stoppen, een tof cadeau-ideetje!
We hadden nog meer dan genoeg papier om bijpassende kaartjes te maken.  Hier heb ik thuis verder aan gewerkt, want 's namiddags moest er ook nog wat gebabbeld worden met de clubdames natuurlijk!  En nadien nog eens boodschappen doen bij Doe@Ding, voor een keertje dat ik in de buurt was van deze 'snoepjeswinkel'!...

Dit is mijn kaartendoosje met bijpassend hoesje :


Hieronder  zie je een paar details van de versiering. 
Van de witte bloem heb ik de randjes wat bijgekleurd met mijn blauwgrijze Spectrum Noir, dit kwam zo mooier uit op het dessinpapier.  Mijn lieveling, het lieveheersbeestje mocht op dit projectje natuurlijk niet ontbreken...
Anneke had het touwtjeshandvatje van het binnendoosje opgeleukt met allerlei lintjes en kantjes, ik vond dit zo tof dat ik er ook allerlei bijpassende lintjes aangeknoopt heb samen met een bedeltje van een kat...  Angelica zal dit heerlijk vinden ;) ...

    


En dan nog een paar kaartjes die ik ondertussen maakte met het mooie papier (Vintage Baby van Maja Design) dat we er kregen.  Het moet immers een KAARTENdoosje worden hĂ©...

Deze 2 babykaartjes zijn gemaakt op basis van de wekelijkse schets van de Club.


Voor het volgende babykaartje liet ik me inspireren door Hennie, zij toonde in Doe@Ding de mooiste creaties met de nieuwe patchworkmallen van Crealies en de lieve diertjes van Eline (Marianne Design).  Ik heb het mezelf misschien wel wat moeilijk gemaakt door het patchwork op een rechthoek te maken, volgende keer ga ik zeker voor vierkant...



Het andere babykaartje en het vormselkaartje toonde ik al in mijn vorig blogberichtjes.

Het fascinerende projectje van de voormiddag komt later nog...


De gebruikte materialen:
Dessinpapier Maja Design: Vintage Baby
plaatje eerste kaartje: Vintage Baby Nellie Snellen
plaatje 2de kaartje: Internet
letters: Marianne Design: COL1350
Tekststempels: Marianne Design CS0923
Swirls: Marianne Design LR0118 en LR0119
Vlinders: Marianne Design LR0357
Bloemen: Shape dies Nellie Snellen
Lieveheersbeestje: Elisabeth Craft Design
Olifantje: Marianne Design COL1384
Modern Patchwork 2 - Crealies
plakparels, blauw lint, bloem:  clubdag
bedel kat: Action

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Hetty zei…
Nancy, wat een mooie kaartendoos heb je ervan gemaakt. Leuk met het lieveheersbeestje. De kaartje zijn ook schitterend, ik moet er nog steeds aan starten.
Wat is het patchwork-kaartje mooi geworden ..... Mooie mallen hebben we toch !!!!
Groetjes Hetty
Anoniem zei…
Wow! Jij bent lekker bezig geweest!
Wat een prachtige creaties allemaal, ik vind jou stijl erg mooi!
zo'n kaarten doosje staat ook nog op mijn wensen lijstje....
Heel gaaf!
Groetjes Jacomijn
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
dat heb je prachtig gemaakt, leuk doosje en er kunnen ook kaarten in..
De babykaartjes zijn ook schattig, je ben lekker bezig geweest,
fijn weekend,
liefs Ans
Prachtig gedaan Nancy, daar zal je wel je werk aan gehad hebben zeker ?
Liefs van
Ilse
x
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een waanzinnig mooi doosje! Je hebt zulk mooi designpapier gebruikt en het prachtig afgewerkt met de linten en het kant! Het lieveheersbeestje en de vlinder zijn een super leuke touch :) De kaarten die je hebt gemaakt zijn ook prachtig!
Lieve groetjes Chantal
Een prachtige kaartendoos heb je gemaakt. En wat een superlieve babykaartjes!
Groetjes Tineke
Misseke zei…
Prachtigmooi kaartendoosje heb je gemaakt Nancy - supermooi gedaan.
Je babykaartjes zijn helemaal toppie!
Groetjes,
Misseke
cotnob zei…
Your card box is fabulous Nancy, such pretty papers. Your baby cards are lovely such adorable images and cute elephant.
Pauline
x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils