Voor jou

Een tweede kaartje voor vandaag...
Ik maakte dit kaartje al een tijd geleden, maar kon/mocht het nog niet plaatsen op mijn blog...

Deze stempel van ScrapBerry's "Boat Tour" vind ik echt wel gaaf!  Maar ook wel groot om op een kaartje te verwerken.  Daarom eens op een wat groter formaat gewerkt, 12/17, enige nadeel: de papiertjes van de vierkante blokjes zijn dan nét te klein...  Maar daar valt wel een mouw aan te passen hé, creatief als we (proberen te) zijn...

Het is een kleurrijk kinderkaartje geworden met de mooie papiertjes van Studio Light.  Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noirs.


Het kaartje is 'vertrokken' naar Brugge waar mijn metekindje Jeroom (morgen 15 maanden) EINDELIJK zijn eerste stapjes gezet heeft! 
Benieuwd hoe lang het duurt voor het kaartje helemaal verfrommeld is...

Gebruikte materialen:
Clearstamp Boat Tour : ScrapBerry's
dessinpapier: Studio Light PPSL02
Anker en zeester: Marianne Design: LR0232
Banner: LR0187
cirkelmal: Crea Nest Lies XXL21
clearstamp Voor Jou: CL1314

Met deze kaart wil ik deelnemen aan:
Creatieve groetjes
Nancy
 

Reacties

Anoniem zei…
Och, wat een lieffie!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Misseke zei…
Een lief en schattig kaartje is het geworden Nancy - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke
carla zei…
Oh Nancy wat een lief stempeltje heb je gebruikt en natuurlijk is je kaart ook heel mooi geworden.
Mooi papier en heel leuk dat anker en de zeester als afwerking.
Groetjes,
Carla
Anoniem zei…
Ik heb dit super schattige kaartje al mogen bewonderen ;) Het lijkt wel alsof hij steeds schattiger wordt hihi
Lieve groetjes Chantal
Wauw wat een leuke stempel is dat ! Kei lief.
Heel erg leuk kaartje !
Liefs van Ilse
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat heb je een schattig kaartje gemaakt, erg leuk stempeltje, prima opgelost met het papier, zou je petekind hem echt mogen verfrommelen?
Liefs Ans
Neline zei…
Wat een lief kaartje Nancy!
Fijn weekend,
groetjes
Neline
Sarah zei…
Het stempeltje is super lief en jij maakte er een mooi kaartje mee ! Liefs ☆ Sarah ☆
Scraptastisch zei…
Het stempeltje is heel gaaf Nancy! En je hebt het mooi opgelost met je papier zo! Heel mooi kaartje is het geworden!
LG van Gerie
Lynda zei…
Super cute, love the image and the background paper x Thankyou for joining us over at Crafting When We Can for our 'One for the kids' challenge, hope to see your work again Lynda DT xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils