Snel beter worden

Ik wou al langer eens meedoen met het project van Mandy en Marleen: Papier Plezier, maar tot nu was dit nog niet gelukt.  Voor het thema van deze maand had ik wel de nodige mallen, dus kan ik ook het gevraagde beterschapskaartje met kikkers maken.

Geen verpleegster-kikkertje bij mij, evenmin een kikker die zich in de tas verstopt...  Wel 2 herstellende kikkertjes, zie je hoe bleekjes ze er nog uit zien?  Maar toch al fit genoeg om te stoeien met de dokterstas en inhoud...  Kijk de kleinste eens, spuitje in de hand en dan maar jongleren met de pillen!   En waar is dat ene pilletje uit de pillenstrip nu toch gebleven???


Ook ik had mijn portie Papier Plezier bij het maken van dit kaartje.  Benieuwd naar de andere crea's!

De gebruikte materialen:
alles van Marianne Design
Kikkertjes: COL1352
Dokterstas, injectienaald en thermometer: LR0363
Pillenstrip en losse pillen: LR0362
Tekststempel : CS0852
Dessinpapier: Sprintime - PK9091


Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Wat een vrolijke kaart Nany!
Ik vind die kikkers en ziekenhuis- line zo ontzettend gaaf.

Groetjes Janneke
Marleen zei…
Ik wordt gelijk vrolijk van je kaart Nancy!
Wat is die leuk geworden en die pilletjes lijken bijna op geleurde snoepjes, helemaal super.
Tja en die kikkertjes met hun gezellig gekleurde zwembroekjes gaan bij mij ook nooit vervelend.
Gezellig dat je meedoet met ons Papier Plezier en de challenge bij de MD challenge blog.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
Marleen zei…
Hoi Nancy,
Ik zie net dat je deze kaart als tweede inzending erop hebt gezet bij de MD challenge blog... maar houdt er alsjeblieft rekening mee dat de regel: 1 inzending per persoon is bij de MD challenge blog. Wel erg leuk dat je zo enthausiast bent!
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
Sorry, niet goed opgelet... Het het kaartje al verwijderd uit de linklijst. Bedankt om te verwittigen.
nancy
vic zei…
So cute it's gorgeous!!!

Vic x
Anoniem zei…
De kikkertjes zien er inderdaad wat bleek uit :( maar met al die pillen en de spuit moet het toch snel goed komen ;) Geweldig leuke beterschapskaart Nancy!
Lieve groetjes Chantal
Wil Frutsel zei…
Mooie beterschapskaart Nancy, top gedaan met deze leuke malletjes!!
xx Wilma
Misseke zei…
Een pracht van een kaart Nancy - superleuk gedaan.

Groetjes,
Misseke
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
moest wel heel erg lachen om je bleke kikkertjes, wat heb je een gaaf kaartje gemaakt!
groetjes Ans
Diny zei…
Haha...wat een berg pilletjes zeg....maar wat een prachtkaartje is het geworden!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi beterschapskaartjeNancy....en ook die grappige kikkertjes erop zijn een heel leuk detail....

groetjes
Rosina
Angelique zei…
Haha, wat een superleuke beterschapskaart, ik snap dat je hier plezier mee hebt gehad. En bij degene die hem ontvangt zal hij vast ook een lach op zijn gezicht toveren. Je kaart van gisteren was heel erg mooi, door die stans had hij niet veel nodig.
groetjes Angelique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils