Zomaar

De uitdaging van Dutch Card Lovers is om een swirl te gebruiken op een kaart.  Swirls genoeg, ik ben er gek op maar gebruik ze eigenlijk alleen maar op vintage(-achtige) kaartjes.  Deze keer heb ik  de swirl dus eens wat meer in de kijker gezet op mijn kaartje!



De vogeltjes zijn gestempeld met Versamark op beige glad vierkant papier, bestrooid met WOW-embossingpoeder kleur Peper en verhit.  Vind ik altijd leuk om te doen, sober, maar met een mooi effect.  Deze afdrukjes heb ik gemat op de donkerbruine vierkante doily. 
De swirl en 'zomaar' zijn gestanst uit goudbruin papier.  Alles samen op een beige kaart, een redelijk eenvoudig kaartje deze keer dus.


Gebruikte materialen:
Swirl: Joy/Noor design 6002/0359
Zomaar: Crealies
Vierkante doily: Craft Unlimited
Stempel met vogeltjes: Crafty Individuals - CI-184

Creatieve groetjes
Nancy
  


Challenge: Dutch Card Lovers: #241 

Reacties

Je@net zei…
Wow...erg mooie kaart geworden, Nancy!
Anoniem zei…
Supermooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Heel erg mooi geworden !!!
Het is maar wat je sober noemt ....
Groetjes Hetty
Margo zei…
Wat een supermooie kaart Nancy !
Die vogeltjes, daar heb ik er eentje van denk ik, wel leuk zo met 4 verschillende !
Mooie kleuren ook, daar hou ik wel van !
Groetjes
Margo
Marja zei…
Wat een leuk kaartje is dit geworden ....super!!
Groetjes Marja
Petra L zei…
De verschillende technieken geven een bijzonder mooi resultaat op je kaart Nancy. Heel mooi :-)


Lieve groet, Petra L
carla zei…
Leuk en mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
Misseke zei…
Dat ziet er prachtig uit Nancy - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke
Marjan zei…
De gouden swirl i.c.m. de vierkantjes in beige zwart doet het zo heel mooi! Mooie en elegante kaart. Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Karla zei…
Eenvoudig en toch heel mooi Nancy.

Groetjes Karla
Neline zei…
Prachtige kaart Nancy, heel mooi gedaan,
groetjes
Neline
Anoniem zei…
Wauw Nancy! Wat een schitterende kaart! Prachtige stempels, prachtige swirl, prachtige kleuren ...., heb ik al gezegd dat ik het prachtig vind hihi :p Echt top en die is geen eenvoud vind ik ;)
Lieve gGoetjes Chantal
Wil Frutsel zei…
Een hele mooie kaart met een mooie swirl en leuke stempeltjes. Heel mooi gedaan Nancy!!
xx Wilma
Ellen zei…
Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers met deze leuke SWIRL creatie!
Groetjes Ellen
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuk zijn je stempels met embossing en je gouden swirl is prachtig, je hebt een superleuke kaart gemaakt,
groetjes,
Ans
Margot zei…
Gave stijl, strak zwart/wit met een zwierige swirl! Bedankt vorr het meedoen met de DCL.
roelie zei…
mooi zo met die swirl bij de vogeltjes die ge embost zijn

gr roelie
Diny zei…
Ooh ....Nancy....wat heb je een leuke kaart gemaakt!
De stempels van de vogels zijn prachtig gelukt.
Ook de swirl past er prima bij......prachtig kaartje!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel leuk is dit kaartje Nancy...een prachtige swirl en .heel mooi afgewerkt ook...

Groetjes en een fijn weekend
Rosina
Sarah zei…
Een heel mooi kaartje ! Liefs Sarah

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils