Hoera

Nog eens een maritiem kaartje, die vind ik altijd zo tof!

Ik heb de schets gebruikt van De Egel, omdat het een jongenskaartje is heb ik weinig fantasietjes gebruikt, maar ik ben zelf best tevreden van het resultaat.


Ik moest wat zoeken tussen mijn bedeltjes om een 'passende' te vinden voor dit kaartje.  De octopus vond ik wel leuk.  Toen ik het kaartje aan mijn man toonde en hij het octopusje zag dacht hij onmiddellijk aan hetzelfde als ik: toen mijn metekindje (2,5 jaar) hier onlangs logeerde had hij heel wat boekjes mee.  Daar kijkt hij supergraag in.  Eéntje was met allemaal dieren, o.a. een octopus.  Hoe hij het juist zei kunnen we nog altijd niet echt nazeggen, maar het leek toch zo op appelmoes... 
Ik denk dat ik dit kaartje volgende week opstuur naar hem, want 1 september mag hij voor het eerst naar school, naar het peuterklasje!  Zo'n grote stap voor zo'n klein ventje!

Gebruikte materialen:
Plaatje : Hobbyvoordelig HV018
Ovaal: Marianne Design CR1333
Bootje: Marianne Design CR1279
Banner: Marianne Design LR0187
Seagull in Flight: Cottage Cutz CC122
Roer: Joy 6002/0418
Hoera: Die'Sire
DP Down by the Shore: Fancy Pants Designs
Brad & octopus: DécoTime
Bakerstwine: Craft Sensations & Dille en Kamille

Fijn dat je weer langskwam!
Leuk als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!
Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo
De Egel: Augustusschets 










Reacties

Je@net zei…
Wat een super leuke jongenskaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
Anoniem zei…
Dit is ook weer een heel mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Nicolette zei…
Wat een mooie kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Margo zei…
Wat een lief kaartje en wat superschattig die appelmoes :)
Groetjes
Margo
Gina zei…
Mooi tot in het detail ! Alles past netjes bij elkaar ! Groetjes, Gina
Een hele leuke maritiem kaart!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Supermooie kaart Nancy! Alles past weer zo mooi bjj elkaar.
Groetjes Marja.
!neke zei…
Leuk , echt voor een jongen !!!!

groeten Ineke
Diny zei…
Wat heb je de sketch prachtig uitgewerkt Nancy....het is een schitterend kaartje....wat zal het manneke blij zijn met zijn octopusje!
Groetjes Diny
Marfien zei…
Lief kaartje is dit, en je hebt niet stilgezeten, je kaartjes van afgelopen week zijn ware kunstwerkjes
Wil Frutsel zei…
Wauwww een prachtige maritieme kaart Nancy, en zo'n mooi lief plaatje erbij, top!!
xx Wilma
Wat heb je "onze sketch" mooi uitgewerkt op deze maritieme kaart Nancy. Heel fris en ik moest wel lachen om de "appelmoes"..
Dank je voor je deelname aan de augustus-challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Scraptastisch zei…
Een enige kaart Nancy...vind hem echt super!!!
Groetjes van Gerie
carla zei…
Een schoontje Nancy.
Alles mooi passend bij elkaar, tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Een mooi maritiem kaartje. Leuk die octopus en de kleuren rood/wit/blauw vind ik altijd heerlijk "fris" staan op een kaart. Groetjes Marijke.
marleen zei…
hel mooi
groetjes Marleen
vintagebyina zei…
Prachtige maritieme kaart.
Groetjes Ina
Sarah zei…
Lief kaartje! Leuk voor je metekindje!
Judith zei…
Heel erg leuk geworden...mooie skets ook.
Groetjes van Judith
Ans Gilbert zei…
wat een prachtige kaart Nancy,
daar zal hij blij mee zijn, ik denk dat ik nu ook nooit meer gewoon naar een octopus kan kijken, zonder aan appelmoes te denken,
groetjes,
Ans
Hetty zei…
Echt een leuke kaart heb je gemaakt. Die heeft niks extra's nodig.
Leuk dat je al een bestemming voor het kaartje hebt.
Groetjes Hetty
GerJanne zei…
Ha Nancy, wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch van onze challenge. Leuke dat octopusje. Grappig wat je schrijft, zo hadden we het ook bij een van de kinderen. Het woord bloem was moeilijk, met de b en de l er achteraan, ik kan je niet zeggen wat hij er van maakte maar het kan zo grappig zijn.
Leuk idee om het naar hem op te sturen voor zijn eerste schooldag..
Groetjes,
GerJanne

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils