Met oprechte deelneming

Ik kan de laatste tijd bijna niet meer snel genoeg condoleancekaartjes maken!   Ik werk hiervoor heel vaak met een geëmboste achtergrond, een lintje en een vlindertje of een mooie bloem, sober maar toch stijlvol.  Ook handig om er in één keer een voorraadje van te maken, maar ik heb er de laatste tijd al zoveel moeten versturen!

Gisteravond heb ik eens een rouwkaartje gemaakt op basis van een schets van Mojo Monday.  Straks ga ik naar de begrafenis van een vrijwilliger van onze ziekenzorgploeg, 72 jaar, overleden na zowat anderhalf  jaar behandelingen, chemo, hoop, vrees, wanhoop, ...


Gebruikte materialen:
DP Midnight Blush, Papermania - DoCrafts
Clearstamp: Marianne Design CS 0929

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Syl(via), welkom als nieuwe volger van mijn blogje!


Crealieve groetjes 
Nancy




Reacties

Nicolette zei…
Hele mooi kaart en veel sterkte vandaag Nancy.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Mooie uitwerking van de sketch, Nancy.
Veel sterkte vandaag!
Crea Ankie zei…
Heel stijlvol Nancy.
Sterkte.
Valerija zei…
So lovely and a great sketch!
Valerija xx
Caroline zei…
Hele mooie kaart Nancy. De sketch is er heel erg geschikt voor. Heel veel sterkte vandaag.
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt, sobere tinten en een mooie tekst.
Heel veel sterkte vandaag,
groetjes,
Ans
!neke zei…
Mooi met deze sobere tinten !!!!
Maar liever niet te veel van deze kaarten !
karin zei…
Mooi stijlvol kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
Mariken zei…
Heel stemmig en mooi kaartje! Knap gedaan, het zijn zeker niet de gemakkelijkste kaarten...
Judith zei…
Mooi kaartje geworden, had er onlangs ook 2 nodig (helaas) heb er meteen 4 gemaakt, altijd handig om in voorraad te hebben. Komt toch altijd onverwachts.
Groetjes van Judith
Misseke zei…
Mooi stijlvol kaartje heb je ervan gemaakt Nancy - supermooi.
Groetjes,
Misseke
Such a pretty card. Thanks for joining us for Mojo Monday!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils