Vrolijk Pasen

Het maartmodelletje van de Facebookgroep Be Challenged vond ik heel leuk, maar ik had niet onmiddellijk een idee wat ik ermee zou maken.
En dan kwam op Club Cards and More plots de oproep om een Paasketting te doen, iedereen stuurt één paaskaartje, tja, waarom niet.  Paaskaarten maak ik normaal niet, maar het leek me wel tof om te doen.
Op zoek naar leuke materialen dus, wat helemaal niet moeilijk was, alhoewel..., moeilijk om te kiezen !  Gelukkig kan je nogal wat kwijt op dit kaartje, dus ik mocht van mezelf veel kiezen in Doe@Ding vorige zaterdag!

Het stempeltje aan de buitenkant vond ik zo lief, en ik weet dat de ontvangster een poezenliefhebster is, dat hoorde er dus zeker bij!


Aan de binnenkant een eerder traditioneel paastafereeltje met een konijn uit een leuk knipvel van Marianne Design!  Op de driehoekjes afwisselend het konijntje en vallende paaseitjes.  Het konijntje kreeg ik onlangs van een clubvriendin, heel blij mee!



Dit is de onderkant,
daarop heb ik nog een schrijfblad geplakt
met de mooie handletteringstempels van Karin Joan. 
Ook het kuikentje hoort bij de stempelset. 
De minipaaseitjes vind ik er ook wel leuk bij.


Zo ziet het er dan dichtgestrikt uit:


Gebruikte materialen
van Marianne Design:
DP Don & Daisy: PK9107
Knipvel Easter Bunnies: VK9555
Tekststempel, gras, kuikentje...: Karin Joan KJ1705
Doily LR0388
Cirkel met stiksteekjes: CR1360
Paaseitjes: CR1399
Andere:
Konijntje: Cut-ies 20061
Kittie witch Chickies: CC Designs RS16
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers

Het kaartje kan ik volgende week persoonlijk in de bus gaan deponeren want we vertrekken vanavond voor een weekje op vakantie naar onze noorderburen, voortaan ook een beetje onze 'dichte' buren, want onze droom, een eigen vakantiehuisje in Nederland, dicht bij water, om de rust op te zoeken, is werkelijkheid geworden...
Voor wie zich een tijdje geleden afvroeg wat mijn droom dan wel was, heb je hier dus het antwoord.

En wat ik extra leuk vind: mijn man vond het plekje.  Het is superdicht bij Spijkenisse, in de Bernisse... Zou hij het doorhebben als ik een aantal van onze Nederlandse weekendjes in de toekomst plan met de Doe@dingevenementen als 'kapstok'?  Volgende week hoop ik dus ook eens een donderdagse make & take mee te maken in die leuke snoepjeswinkel...
In de omgeving wonen ook een aantal clubdinnetjes van Club Cards en More, ook leuk om hen eens te ontmoeten tussen de jaarlijkse clubdagen door...

Leuk dat je op blogbezoek kwam,
lief van je als je een reactie achterlaat,  ik lees deze berichtjes altijd met veel plezier! 
Dankjewel!
 
Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Addicted to Stamps: # 144 - Easter
Crafting by Designs: Happy Easter
Cards und More: # 181 - Oster Karte
Marianne Design Divas: # 15
Marianne Design Kreadivas: # 32 - Optie Pasen
Scrapping4Fun: # 87 - Easter
Alphabet Challenge: B for Bunnies
Sweet stampers Challenge: # 5 Easter/Spring

Reacties

Diana zei…
Prachtig zeg! De ontvanger gaat het vast heel erg mooi vinden!

Heerlijk een eigen vakantie plekje. Geniet er van

X
Diana
Diana's Creations
Anoniem zei…
Wat een leuk modelletje, snoezig plaatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Valerija zei…
Fabulous card, love the shape and images.
Valerija xx
Nicolette zei…
Mooie paascreatie Nancy. En leuk dat je droom uitkomt. Fijne week in ons mooie landje.
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Prachtige paascreatie Nancy!
Fijn dat je droom is uitgekomen en nog wel zo dicht bij een leuke hobbywinkel....wat kan je nog meer wensen hihi..
Groetjes Marja.
Lia zei…
Wat een lieve en creatieve kaart. Echt superleuk gedaan Nancy!
Lia xx
Eri zei…
Wat een prachtige paascreatie is dit geworden, er is zoveel op te zien!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, ik hoop dat je er veel van mag gaan genieten!
Groetjes, Eri
Nota Bene zei…
Leuke kaart! En wat heerlijk dat jullie nu een vakantiehuisje in Nederland hebben gevonden. Geniet van jullie eerste week vakantie daar!
Groetjes, Nele
carla zei…
Een prachtig kaartje heb je gemaakt met dit leuke modelletje.
Schattig afbeeldingen erop.
Super gemaakt Nancy.
Een fijne vakantie.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
dat heb je wel slim gedaan om in de buurt van Doe@Ding iets te kopen..wat zul jij genieten ( en ja man natuurlijk ook)
Ik ben er maar niet aan begonnen, zoveel snij-knipwerk dat is niks voor mij, leuk knipvel is dat, je hebt er iets moois van gemaakt,
groetjes,
Ans
Margreet zei…
Wat een prachtig kunstwerk heb je gemaakt Nancy! Het plaatje bovenop vind ik toch het allerliefst....zo mooi gekleurd ook!
Supergaaf dat jullie droom is uitgekomen! Heel veel geluk in de Bernisse....jaren geleden ben ik eens wezen eten in de Bernisse Molen (ik neem aan dat dat in de buurt is). Geniet van jullie vakantieweekje en jij natuurlijk ook donderdag in je snoepwinkeltje!
xxx Margreet
Jackie T zei…
Wow this is amazing. Thank you for joining us at Alphabet Challenge Blog challenge B for Bunnies. Hugs Jackie (DT)
Gina zei…
Heel leuke kaart en proficiat met jullie vakantiehuisje ! Ideaal ! dichtbij Spijkenisse ! Hihi ! Geniet van je weekje ginder ! Groetjes, Gina
Hoi Nancy,
Wat een super leuk doosje !
Wauw super zeg dat je een vakantie verblijf hebt bij de Noorderburen .Daar droom ik ook zo van wij gaan ook heel veel op vakantie in Nederland om te fietsen en ja soms ook een workshop volgen :)
Geniet ervan Nancy .
Groetjes Doris
Sarah zei…
Wat een mooie creatie!
O heerlijk een vakantiehuisje voor jullie! Geniet er maar van!
!neke zei…
Hoi Nancy,
Wat leuk een huisje in Nederland !
Dat wordt genieten !
Mooie kaart !
Fijn weekend en week in Nederland !
Groeten Ineke
Larissa zei…
Wat een toffe creatie.
Super leuk, een vakantiehuisje in Nederland.
& lekker gaan winkelen in de snoepwinkel, nooit verkeerd.
Haha, wat moest ik lachen toen ik je verhaal over het huisje las, erg leuk Nancy dat jullie daar nu een "droomhuisje" hebben gevonden en Doe@ding is inderdaad een snoepjeswinkel. Misschien ga ik je nog wel eens tegenkomen.
Je paaskaart is een plaatje, het lijkt dichtgestrikt wel een klein cadeautje. Mij is het deze maand niet gelukt om mee te doen door allerlei "stoorzenders" maar ik zit nu wel van jouw creatie te genieten. Ik zag dat je ook meedoet aan de paaschallenge bij Addicted To Stamps Challengeblog, dank je wel daarvoor.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)
Kuni zei…
This is such a fabulous card, i love it.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
Hugs
Kuni
Hermien zei…
Super leuk en mooi kaartje Nancy. Geniet van je "droom"huisje.

Groetjes Hermien
Angelique zei…
Prachtig kaartje geworden, mooi model en twee leuke plaatjes gebruikt. Geniet van je welverdiende vakantie en het uitkomen van jullie droom! Veel plezier donderdag bij Doe@ding.
lieve groetjes Angelique
Maia zei…
Wat een prachtige paascreatie!
Heel speciale leuke paasdingetjes kun je er op kwijt, mooi gedaan!
Ik ben ook geen paas kaart maker maar morgen zet ik op mijn blog een banner die ik als gast designer gemaakt heb voor een Duits blog ook wel eens leuk om te maken was dat.
WoW ik ben helemaal jaloers een vakantiehuisje vlak bij zee, ook een droom van mij maar dat zal er nooit van komen daarom gaan wij maar elke zomer naar zee ook al is het soms maar naar België altijd heerlijk die zeelucht!
Mooi dat je meteen bij blog en scrapmaatjes en een scrapwinkel in de vuurt zit. Geniet er van.
Fijn weekend!
Groetjes Maia
GerJanne zei…
Oh!!!! Nu snap ik het ! Ik vroeg me toch al af: welke droom?? Wat ontzettend leuk Nancy! Straks word je nog een kaaskop! En je man heeft natuurlijk niet door, als je weekendjes plant tijdens evenementen van Doe @ ding... hahahaha, de eerst keer misschien niet, maar de tweede keer zal hij wel een vraagtekentje boven zijn hoofd dragen!
Het is een enig kaartje geworden!! Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad om het uit te vogelen.
Maar het model ga ik vast en zeker nog eens uit proberen!

Groetjes,
GerJanne
p.s. ja ik had het gezien van de fiets en een lieve blogvriendin... dank je!
Crealientje zei…
Mooie creatie Nancy.
Hele bijzondere vorm.
Gefeliciteerd met jullie vakantie huisje.
Geniet ervan!
Groetjes Crealientje.
Dreja zei…
Ganz zauberhaft. Vielen Dank für deine Teilnahme bei dne Sweet Stampers.
LG Dreja
Lovely creations
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://Scrapping4funchallenges.blogspot.com

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils