Groetjes

De schets van de 4-Season Swap Challenge lag al een paar weken op mijn knutseltafel, de papiertjes waren gekozen, maar het kaartje raakte maar niet afgewerkt, er kwam van alles tussen.  Nu eindelijk wel!

Leuke schets en om nu met herfstkleuren te moeten werken is helemaal geen straf natuurlijk!  Ik koos ook voor dit kaartje voor de nostalgische papiertjes van Maja Design, duidelijk ook leuk voor een moderne schets.


Gebruikte materialen:
DP Walking in the Forest: Maja Design
Groetjes: Craft Emotions 115633/0306
Autumn Leaves: Noor 6002/0580
Cirkelmallen: AliExpress
Lintjes: Kimya
Distress Inkt: Vintage Photo

Vandaag is mijn enige werkdag deze week.  Ik ben gewoonlijk thuis op maandag en woensdag. 
Allerheiligen (1 november) en Allerzielen (2 november) zijn bij ons op het werk vrije dagen, mijn man is enkel op 1 november thuis.  Woensdag gaan we dan naar mijn pa, samen een bezoekje brengen aan het kerkhof met een bloemstukje voor op het graf van mijn moeder.  Helaas al de 7de allerheiligen zonder haar...  En vrijdag maak ik de brug met een van mijn laatste vakantiedagen.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
4 Season Swap Challenge Blog: # 1





Reacties

Freubelmina zei…
Een leuke kaart Nancy, moo papier!
Lieve groetjes xxx
Mariken zei…
Heel mooi kaartje, ik hou van herfstkleuren. En je ouders missen, dat blijft hè?! Werk ze vandaag!
Je@net zei…
Leuke kaart geworden, Nancy!
Nicolette zei…
Het papier van Maja past zeker leuk bij deze sketch. Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Hetty zei…
Fijn dat je zo'n rustig werkweekje hebt, even lekker bijkomen.
Meteen maar zo'n mooie kaart om te showen ....
Liefs Hetty
heel leuk Nancy,mooi papier is dit he....
werkse voor vandaag, en de rest lekker vrij van de week.
Blijft altijd een gemis, geen ouders meer, gelukkig is het voor mij nog niet aan de hand , maar kan me zo voorstellen dat gemis...

fijne dag liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Ik vind je kaartje prachtig....wat heb je mooi papier gebruikt Nancy!
Ja.....het gemis blijft he....en zeker in deze periode van het jaar.
Groetjes en geniet van je vrije dagen,
Diny
Eri zei…
Wat heb je de sketch leuk uitgewerkt en mooi papier gebruikt. Lekker maar 1 dag werken deze week, geniet van je extra vrije dagen. Vooral met dit soort dagen voel je het gemis extra.
Groetjes, Eri
Valerija zei…
A beautiful card and wonderful papers.
Valerija xx
lenywim35 zei…
Leuke kaart en Leuke challenge Nancy. Ik heb hem opgeslagen. Altijd makkelijk een snel klaar kaart, en toch mooi. grts leny
carla zei…
Een hele mooie kaart Nancy.
Prachtig papier zit erin verwerkt.
Geniet van de vrije dagen.
Groetjes,
Carla
Marjan zei…
Mooie zachte tinten en een mooi design!
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, mooi papier, en mooie sketch ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooie sketch en mooie kleurtjes gebruikt. Geniet van je vrije dagen, jullie hebben er veel meer als wij!! Groetjes Marijke.
Caroline zei…
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Caroline
Larissa zei…
Heel mooi kaartje.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
Ans Gilbert zei…
Vroeger waren Allerheiligen en Allerzielen, ook feestdagen in Nederland,het gemis van je moeder blijft.. Mooie kaart in zachte herfst tinten, leuke sketch,
groetjes
Ans
Marfien zei…
Mooi kaartje Nancy, prachtige kleurtjes bij elkaar. we hebben allerheiligen en allerzielen en st. Maarten en ruilen dat in voor Halloween, heel erg dom vind het echt een "feest" van niks
Rosina zei…
Heel leuk dit herfstkaartje met die sketch gemaakt Nancy...en geniet maar lekker van je vrije daagjes...
groetjes Rosina
Angelique zei…
Prachtige kaart, heel sfeervol met de mooie papiertjes. Dat zijn altijd van die dagen dat het gemis extra voelbaar is, fijn voor je vader dat jullie morgen komen. Geniet verder van je vrije dagen.
lieve groetjes Angelique
Hermien zei…
Je hebt een mooi kaartje gemaakt met de sketch Nancy. Geniet van je vrije dagen.

Groetjes Hermien
Scraptastisch zei…
Hoi Nancy je laatste post van vandaag is niet goed gepubliseerd?
xx Gerie
Nota Bene zei…
Een heel mooie kaart. Geniet van je vrije dagen!
Groetjes, Nele
Colien zei…
Heel mooie uitvoering van de sketch, gaaf! Dankjewel voor je deelname aan onze eerste 4SSC...
grtz.Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils