Verjaardagscandy


Wie me al een tijdje volgt, weet dat ik het leuk vind om ter gelegenheid van mijn verjaardag te tracteren met een knutselkadootje.  Binnen een goeie maand (20 juli) ben ik jarig, tijd om dit berichtje te plaatsen dus.

Onder de volgers die geïnteresseerd zijn verloot ik een paar leuke Chinese stansen. 
Omdat Kerst voor mij een favoriet thema is heb ik een setje van 2 kerststansen, daarnaast een setje met banners met stiksteekjes en een leuke stempelset. 
Gewoon hieronder reageren (kan tot 20 juli om 18 uur) en vermelden voor welke je kiest.  Op 21 juli publiceer ik de winnaars.  Ik hoop dat de mallen tegen dan ook binnen zijn...
Je hoeft de candy niet in je sidebar te zetten, ik wil gewoon één van jullie, mijn lieve volgers, verrassen!  Ik vind het altijd zo leuk om jullie reacties te lezen, die doen me altijd veel plezier, en dus... het ene plezier is het andere waard!


Ik maak niet alleen graag kaartjes, ik krijg ook graag kaartjes.  Wie me een kaartje stuurt maakt daarnaast kans op een  setje Mixed Media stempels van Marianne Design, onlangs gekocht in Doe@Ding.  Voor één iemand de 3 achtergrondstempels, voor een tweede winnaar de 2 leuke kattenstempels.



Wil je mijn adres, dan kan je dit opvragen via mail (nancy punt soet at skynet punt be). Als je in je mail ook je adres en je verjaardag vermeldt, dan schrijf ik die in mijn verjaardagskalender en probeer zo niet te vergeten eentje terug te sturen.

Omdat ik mag/moet werken op mijn verjaardag en dan geen feestje kan vieren, zal ik dit jaar mijn familie niet laten kiezen (denk dat ze opgelucht zullen zijn, vonden ze de voorbije jaren wel een hele opgave), ik laat de keuze nu eens aan mijn man.  Maar dat vertel ik hem nu nog niet... 
Ook deze winnaars zal ik dan op 21 juli publiceren.

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Gina zei…
Oh leuk Nancy ! Een candy ! Tuurlijk wil ik mijn kans wagen :) Voor de Chinese stempels ga ik voor setje 2, want 1 heb ik al voor de helft LOL ! Jouw verjaardag staat sowieso al genoteerd in mijn agenda en jouw adres heb ik al! Groetjes en fijn weekend! Gina
Eri zei…
Leuk idee om een candy weg te geven met je verjaardag! Ik ga ook een kansje wagen, en stuur je een mailtje voor je adres zodat ik je een kaartje kan sturen. Mijn voorkeur gat uit naar setje 1.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je adres heb ik al..het goede deze keer ..hihi..Ik doe graag mee aan je candy en ga voor nr.1.
Ik hoop dat ik weer snel aan de kaart kan gaan, want mijn voorraadje is nu wel bijna op,
gr.Ans
wat leuk om een candy eruit te doen als je jarig bent! Ik doe graag mee aan je verloting. Ik kies voor setje 2.

liefs Kim
GerJanne zei…
Ha die Nancy,
natuurlijk krijg je een kaart! Setje 2 heeft mijn voorkeur. De MD prijs is ook hel erg gaaf! Leuk dat je wat gaat weggeven. EN dat je je man laat kiezen en nog leuker dat hij dat nu nog niet weet. Bij ons zou het zo zijn dat mijn man een heel andere kaart zou kiezen dan ik zelf. Ben benieuwd of dat bij jullie ook zo is...
Groetjes.
GerJanne
Hoi Nancy wat een leuk idee. Natuurlijk ga ik je adres opvragen en krijg je een kaart. Ik wil graag meedingen naar nr.1
Lieve groetjes Miranda
Myriam zei…
Wat leuk dat je een candy wegschenkt, Nancy! Ik doe graag mee voor setje 2 en stuur je gelijk een mailtje voor je adres. ;-)
Nota Bene zei…
Een kaartje komt natuurlijk jouw kant op! De stansen laat ik voor iemand anders, want zoals je weet, heb ik geen stansmachine. Maar die stempeltjes, die vind ik helemaal geweldig!
Groetjes, Nele
Hoi

Leuke candy. Setje 2 vind ik wel leuk. Je kaartje ligt hier al opzij. Ik ga die vroeger opsturen omdat we dan net op reis zijn dan :)

grtjs
Claudia
Margreet zei…
Wat lief van je om een candy weg te geven voor je verjaardag, Nancy. Ik ga voor set 1, want de mallen van set 2 heb ik al.
Natuurlijk ga ik je een kaartje sturen (je adres heb ik) en die poezenstempels vind ik erg tof!
Alvast bedankt voor het lieve gebaar.
xxx Margreet
Diny zei…
Hoi Nancy,
Het is je toch gelukt om je verjaardagscandy bovenaan te zetten! Wat leuk dat je een candy weggeeft. Je datum staat al bij mij op mijn blogkalender....dus een kaartje krijg je zeker!
Ik doe graag mee maar kan geen keuze maken....dat laat ik aan jou over!
Groetjes en bedankt voor deze kans,
Diny
Enny zei…
Wauw Nancy, ik doe ook graag mee ! Ik ga zo meteen een mail sturen. Je Candy ziet er heel tof uit ! Alleen... moest ik iets winnen, dan liefst niet de poezen... ze zijn heel schattig, maar ik ben een honden-dame... sorry ! Groetjes, Enny
karin zei…
Lief van je om een candy te geven voor je verjaardag. Leuke spulletjes die je weggeeft. Mocht ik een kansje maken, dan zie ik wel wat er uit komt.
Groetjes,
Karin
Irene zei…
Wat leuk Nancy....jij moet straks werken en ons ga je blij maken maar ik denk dat het allemaal wel goed komt op een later tijdstip. Met je man heb ik nu al te doen hihi!!
Ik vind de banners van setje 2 wel heel tof...heb Ali al zowat geplunderd voor mijn gevoel maar deze nog niet eens gezien dus leuk leuk leuk!

xx Irene

PS: de kleine meid is gearriveerd......was niet makkelijk maar alles goed!
Scraptastisch zei…
Wat gaaf Nancy!!! Ik doe heel graag mee en heb geen voorkeur hoor, ze zijn beiden heel mooi!!! Hoe kun je nu moeten werken op je verjaardag???
Liefs van Gerie
Wat lief van je Nancy dat je zo gaaf trakteert op je verjaardag. En zelf moet je op de dag zelf nog wel werken... hopelijk krijg je later een welverdiend feestje! Ik vind de banners wel erg leuk, dus ik ga graag voor die prijs. Natuurlijk stuur ik je ook een echt kaartje, want zeg nou zelf: niet leukers dan veel post in je brievenbus! groetjes Petra
Caroline zei…
schitterende candy, en hoewel ik iemand ben die nooit wint, waag ik toch een kansje en laat mij dan graag verrassen. Schitterende projecten maak je elke keer weer. Hobbyen kan ik nog niet, maar komt weldra weer, nog even geduld met mijn oog. Groetjes Caroline
Lia zei…
Nog precies een maand en dan (alweer) jarig....Het gaat zo snel! Wat leuk dat je ons in de feestvreugde wilt laten delen met een mooie candy (ik vind nr. 2 met banners erg mooi!). Daar staat natuurlijk een verjaardagskaart tegenover en je adres heb ik, dus dat komt goed!
Lia xx
Christine zei…
Heerlijk vooruitzicht, ik ben 19 mei jarig geweest en geniet nog volop na van alle kadootjes en kaarten.
Onlangs nog een verlaat kado uit het buitenland ontvangen (Crazy Cats met dies van Tim Holtz) en oh wat is dat leuk. Blog er net mee volgezet.
Hoe leuk ik dat vind, die verjaarscandy, ik feest alvast met je mee.
Rosina zei…
Wat een leuke candy ga je verloten voor je verjaardag Nancy...leuke spulletjes weer ..Ik loot heel graag mee natuurlijk
en je kaartje is al klaar ...dus die komt over een paar weekjes jou kant op ...

liefs Rosina
!neke zei…
Heb je adres en je kaartje is in de maak !!!!!!
Marijke zei…
Wat een lief gebaar Nancy! Je krijgt al een kaartje van me natuurlijk!Mooie spulletjes ga je verloten. Ik doe graag mee! Veel succes en ik denk dat je heel wat kaartjes gaat krijgen! Groetjes Marijke.
Trijntje zei…
Wat leuke Nancy. IK heb volgens mij je adres nog. en ik vind het altijd leuk om een kaartje te sturen wat heb je een leuke candy. De kaart komt hoor. Groeten Trijntje
Marja zei…
Je staat hier al op mijn kalender dus er komt een kaartje jou kant op.
Groetjes Marja.
Hermien zei…
Ik doe graag mee en mocht ik de gelukkige zijn dan zou ik graag de label stansen winnen!

Groetjes Hermien
lenywim35 zei…
Ik doe graag mee. Het is ook zo'n leuk idee om tetrakteren op je eigen verjaardag. Ik kies voor de Xmas stempel.
Je kaart is al klaar. Had ik gemaakt toen het nog koel was. Maar ik vond het mooie weer perfect. De last van de warmte neem je gewoon voor lief. grts en fijne zomer in Holland. grts leny
Wat een leuk idee hihi ... en ik mail je wil je heel graag een kaartje sturen Nancy .
Doe graag mee als ik bij de gelukkige ben zou ik graag voor de label gaan .
Groetjes Doris
Nicolette zei…
Wat leuk Nancy. Ik stuur je een kaartje, maar ik ga niet voor de stempels, daar mag je een ander mee verblijden.
En van de mallen ga ik graag voor set 2
Groetjes Nicolette
Epie zei…
Leuke candy Nancy , doe graag mee en je het
kaartje komt zeker naar jouw toe .
Groetjes Epie
wat leuk Nancy, dat je voor je verjaardag juist kadootjes gaat weggeven...
ik doe graag mee..set 2 heeft ook mijn voorkeur.
ik mail je even voor je adres en dan komt het kaartje jou kant op....

fijne dag liefs Annemarie
krijg mijn mail niet verzonden naar je.... geef ik mijn mail misschien dat het zo lukt.

agvansplunter@upcmail.nl

hoop dat het zo goed komt


liefs Annemarie
Sarah zei…
Post komt zeker jou kant uit!
Met de candy doe ik graag mee en ik kies de achtergrond stempel. Ik vind het leuk om met zo' n stempels te spelen. Het is tenslotte over 3 u EINDELIJK vakantie!
Jantine zei…
Wat een leuke candy, Nancy. Wat lief!
Ik loot heel graag mee voor de bannerstansen.
Groetjes,
Jantine
Monique zei…
Een kaartje gaat zeker jouw kant opkomen. Ik wens je man al vast heel veel sterkte bij deze moeilijke taak ;-))
Liefs Monique
Valerija zei…
Dear Nancy, wonderful candy again. If I was lucky, I would love get candy nr. 2. Thanks for the chance to win. I still have your adress and Birthday card for you is on it's way.
Thanks for your wonderful cards for me and for Tim.
Have ga great day.
Hugs from me and from my little Tim :)
carla zei…
Hoi Nancy,
Door al die omstandigheden ben ik niet zoveel in blogland en zie ik nu pas je prachtige candy.
Daar doe ik ook heel graag aan mee.
Het kaartje, dat is zoals ieder jaar al naar je onderweg.
Alvast een hele fijne verjaardag en een super leuke dag toegewenst.
Oeps bijna vergeten, voorkeur voor candy 2.
Groetjes,
Carla
carla zei…
... of de achtergrondstempels, die vind ik ook heel leuk.
Chantal zei…
Ik doe graag mee. Wat een leuk idee on voor je verjaardag zelf cadeautjes uit te gaan delen.
Mijn voorkeur gaat naar set 1.
Alvast een fijne dag toegewenst.
Groetjes, Chantal S
Crealientje zei…
Hallo Nancy,
Ik doe graag mee met je verjaardagscandy!
Wat een leuk gebaar.Bedankt voor de kans.
Ik heb geen voorkeur voor iets.Al ben ik momenteel wel helemaal into stempelen.
lieve groetjes Crealientje.
Caroline zei…
Door mijn vakantie en klussen zie ik nu oas je berichtje. Wat een lief gebaar van je.
Ik doe graag mee en ga voor setje 2.
Alvast een hele fijne dag (na het werken).
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Door mijn vakantie en klussen zie ik nu oas je berichtje. Wat een lief gebaar van je.
Ik doe graag mee en ga voor setje 2.
Alvast een hele fijne dag (na het werken).
Groetjes Caroline
Tina Z. zei…
Dear Nancy,
I hope my card has arrived and I wish you a very happy birthday!
this is an amazing candy. If I would be lucky, I would love to get candy no. 2 or MD background stamps :). Thanks for the chance to win.
Have a fantastic day!
Freubelmina zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Nancy!
Ik doe graag mee aan je Candy,maakt mij niet uit welke ik heb ze beide niet. Heb je ook een kaart gestuurd, heb het adres van Cards and Møre.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils