Christmas in July

Wat een opgave om een hele week elke dag een kerstkaartje te maken, maar wel  een leuke challenge! 
Het werd avond-, nacht- en 's-ochtends-vroeg-werk...  maar het is me toch gelukt om alle 7 de opdrachten bij Catch the But te volbrengen.  Je bent fan van Bugaboo of niet natuurlijk!  En het was wel een voordeel dat je in het begin van de week al een overzicht kreeg, een to-do-lijstje...

De eerste 4, 3 kaarten en een doosje, zag je hier al.
Deze van dag 5 en 6 had ik vanmorgen vroeg afgewerkt.  Gisteren echt geen tijd gehad voor knutselen...

Voor dag 5 was er een leuk inspiratiefoto met de bedoeling om een leuk kaartje te maken.  Ik liet me inspireren door de kleuren in de paraplu van Santa en natuurlijk mocht Rudolph ook niet ontbreken!
Een leuk  plaatjes met de lieve vogeltjes die het rendier in de herfst al wat beginnen opleuken... Nog geen rode neus voor het rendier want het is nog geen kerst...
Felle kleuren als achtergrond, een ideaal kaartje om naar een gezin met kleintjes te sturen! Een schets van Sweet Sketch Wednesday.


Gebruikte materialen:
Autumn Deer: BugabooStamps
Puffie kerstballen: Artemio

Tekststempel: Marianne Design


**********

Dag 6 was een kleurenchallenge.  Allesbehalve evidente kleuren voor kerst, maar eigenlijk best wel een tof effect!
Een Oldie but Goodie plaatje ingekleurd met veel roze, wat groen/blauw.  Gemat op grijs, roze kantje en roze houten wand, dat alles op een grijze kaart.  Zo komen alle kleuren uit de foto mooi terug in de kaart.
De schets van de kaart is deze van PaperPlaySketches.  Best handig om een schets als basis te hebben voor zo'n reeks...



Gebruikte materialen:
Digi Oranamentsbear: BugabooStamps
DP: Studio Light
Tekststempel:  Craft Unlimited


**********

Voor de laatste dag was er een recept, één van de 'ingrediënten' was de nieuwe Freebie.  Kon je op voorhand nog niet beginnen kleuren dus...  Ik had wel al een schets (van Club Cards and More) en mijn papiertjes bij mekaar gezocht (kraft en zwart en één extra kleurtje - met dank aan Nele voor het idee van dit papier!), de tekst gestanst, belletjes en co gezocht...
Het was hier een hectische dag, een vrije dag, want bij ons Nationale Feestdag.  Ik had de bedoeling om op te ruimen en te poetsen, maar plots kwam daar nog van alles tussen, o.a. strijkwerk voor de zoon ("Neen ik strijk niet zelf, ik ben toch geen meisje!" - uiteindelijk dus toch maar gestreken.  Ik was zo overtuigd dat hij het deze vakantie toch eens mocht beginnen leren...  Hij heeft dus 'gewonnen'  😒 , ik wou toch niet dat hij met verkreukelde kleren op kamp zou vertrekken...)
Maar oef,  vanavond is het me dan toch gelukt om die laatste kaart af te werken!


Gebruikte materialen:
Digi Reindeer 01: BugabooStamps
Tekstmal Die-Sire
Rechthoekige mal met stipjes: AliExpress
Enamel Dot: Panduro 
hologrampapier: Action
Belletjes: ?



Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!  Dankjewel!


Wil je meegenieten van de prachtige kaartjes die ik voor mijn verjaardag ontvangen heb,
dan vind je die hier
Je leest er ook wie mijn candy's gewonnen heeft.
Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Catch the Bug: Christmas in July , links staan bij de desbetreffende kaartjes





ABC Christmaschallenge: N for New (New digi) - card day 7
Cut it up: # 126 - Christmas in July - card day 7
Christmas at Sweet Stampin: Anything Chrismas - card day 6
CHCC Extra (kaart 6)
The Holy and Ivy Christmaschallenge: # 10 (kaart dag 6)
A Snowflakes Promise: # 42 (kaart dag 7)
Cardz4Guyz: # 174 - Christmas in July (card day 7)
Cardz4Galz: # 52 - Christmas or winter (card day 6)
Creative Moments: Christmas in July (card day5)

Reacties

Kathie zei…
Great card Nancy, love your colours and this wonderful image you've coloured up from Bugaboo. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW~DT
P.S To be eligible for our prize and top 3 don't forget to comment on the Sweet Sketch Wednesday 2 Challenge this fortnight.
Janis Lewis zei…
Wonderful card! Thanks for sharing at Paper Play Sketches.
~Owner/DT Janis
Love your darling cards. Thanks for joining us this week for our Christmas in July celebration.
Dawn Frost zei…
Beautiful cards! Thanks for joining Catch the Bug's Christmas in July challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT
Valerija zei…
Gorgeous cards. As always.
Valerija xx
Je@net zei…
Goed bezig, Nancy. En meteen een hele serie super leuke kerstkaarten erbij!
Pia S zei…
You've made cards that fit our Christmas in July themes perfectly. I know it can be quite a challenge to produce a card for each day in only a week, a d so glad to see you see you join our event at Catch the Bug, good luck in the challenges!
Nota Bene zei…
Haha, die kraftblokjes! Leuk dat je er weer iets mee gemaakt hebt door mijn toedoen... (alhoewel ik niet het idee heb dat ik daar veel voor gedaan heb). Je hebt deze week wel echt goed doorgeknutseld!
Groetjes, Nele
hoi Nancy, nou wat hebben we het druk gehad van de week, met onze kerstkaarten, wel heel leuk...
Bij jou zijn ze ook allemaal heel leuk geworden...en als echte Bugaboo fans, hebben we het mooi voor elkaar gekregen.

fijn weekend liefs Annemarie
Marja zei…
Wat een leuke serie kerstkaarten Nancy!
Vind het knap om er een hele week lang elke dag een te maken.
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
je hebt stuk voor stuk prachtige kaartjes gemaakt, dat Kraft is wel heel erg mooi,ik heb er een van de Action..
en dat strijken, ik zou hem met gekreukte spullen laten vertrekken..mijn man strijkt zijn overhemden ook zelf..
groetjes,
Ans
Judith zei…
Je hebt je best gedaan, mooie kaartjes geworden.
Groetjes van Judith
Chantal zei…
Erg leuke kaarten, die afbeelding zijn erg grappig.
Groetjes, Chantal S
Marfien zei…
Leuke kaartjes heb je weer gemaakt, dagelijks een "verplicht" kaartje maken valt niet altijd mee. Mijn kleinzoon van 17 strijkt wel zijn eigen overhemden, maar ja zijn vader doet dat ook en zijn moeder strijkt de rest . . .
Pippa zei…
Great cards for the Christmas in July event at Catch the Bug. Thanks for sharing and good luck in the prize draws. Pippa GD
Diny zei…
Ik vind het super knap van je om al die kaartjes te kunnen maken Nancy....kunst en vliegwerk!
het ziet er allemaal heel erg leuk uit hoor!
Groetjes en een rustig weekend,
Diny
Hermien zei…
Super leuke serie kerstkaartjes Nancy

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Nou, ik vind het knap hoor! Een werkweek, nog jarig en dan zo'n serie! En allemaal erg leuk! Groetjes,
GerJanne
carla zei…
Wat zijn ze super leuk geworden Nancy.
Stuk voor stuk prachtige kaarten.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Ontzettend knap van je dat je het gered hebt om de hele week weer mee te doen Nancy. Het was al zo'n drukke week voor jou. Maar de resultaten mogen er weer zijn. Ze zijn hartstikke tof geworden!
Haha...zoonlief heeft gewonnen...ik zou hem zonder strijken ook niet weg hebben laten gaan hoor☺☺
xxx Margreet
Sian zei…
Some great cards. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz. Sian.
Jackie C zei…
Thank you so much for sharing at The Holly & The Ivy. Please come back again. Jackie DT member.
Enny zei…
Wauw, je bent goed bezig geweest, zoveel mooie kaarten gemaakt, super ! Groetjes, Enny
Sylvia zei…
Stuk voor stuk superleuke kaarten,Nancy.Je hebt de sketches mooi verwerkt.

Groetjes,Sylvia.
Your card is so cute! I love the colors! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT
Ellen zei…
Matig internet, maar ook matig weer vandaag hier in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Wat lees ik nou?! Een week lang elke dag een kerstkaart maken? Wat een prestatie! De kaartjes die ik hier zie zijn erg gaaf. Super gedaan. Bonne nuit!
Christine zei…
Oh je zit nu wel echt al hoog in de kerstsferen.... maar ik zal je eerlijk opbiechten: ik ben ook net begonnen met bedenken en het al een beetje bij elkaar zoeken van stempels, embellishments etc. en mijn kerstkaart idee voor dit jaar is er opeens. Nu de uitvoering nog....
Dank voor de inspiratie.
That digi reindeer is so funny! You did a great job with him.

Thanks for joining us for our Christmas in July challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com
Monique zei…
Jeetje Nancy, wat een opgave! Ik vind het superknap dat je dit hebt gemaakt. En ze zijn allemaal heel mooi geworden.
Ik heb ook je verjaardagskaarten bewonderd, wat ben je heerlijk verwend met prachtige kaarten! Daar kun je nog een poosje van genieten.
Liefs Monique
Joanna M. zei…
Good for you! I did NOT finish the entire Catch The Bug challenge. I loved seeing all your cards. Wonderful fun. Thanks for joining in the fun over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog. Good luck!
~Jo, SSW2-DT
Helen zei…
Great cards - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra and we hope to see you again next month.

Helen x
Such fun cards. Thanks for playing along at the ABC Christmas Challenge.
Carissa
Granmargaret zei…
Lovely work. Thank you for joining the challenge at Sweet Sketch Wednesday 2 - hope to see you again next time.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils