Elke donderdag een kerstkaartje # 2017/29

Deze week heb ik méér dan één kerstkaartje als inspiratie voor jullie.
Bij Bugaboostamps is het deze week immers weer de week van Christmas in July.  Ik heb er al een aantal kunnen maken, zien of het lukt voor de laatste nog, want vanavond heb ik een stapel post te openen en vanaf morgen heb ik een logeetje, mijn 3-jarig metekindje komt een paar dagen met vakantie bij ons.  Ik kijk er al naar uit!

De eerste opgave van week Christmas in July was 'Make it Sparkle & Shine' - makkelijk met hologrampapier, maar wat moeilijk om dit 's avonds op foto te krijgen!
Ik gebruikte de schets van Try Stampin' On Tuesday.


Gebruikte materialen:
Digi Snowmanfun : Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers en Twinmarkers
bewerkt met Wink of Stella en oranje Spectrum Noir Sparkle
IJskristallen: ponsen
X-Mas: Marianne Design
Sticles Frosted Lace: Ranger

**********

Dit kaartje maakte ik met de schets van dag 2.


Gebruikte materialen:
Digi Snowman 003: Bugaboo Stamps
DP Winter : Marianne Design PK9053
Banner: Marianne Design
Tekststempel: Craft Sensations

**********

Een geschenkideetje was de opgave voor dag 3, met niet-traditionele kerstkleuren, daarom koos ik hier ook weer voor blauw, in combinatie met rood.  Bij ons toch niet zo'n traditionele kleurencombinatie voor kerst.


Ik maakte een doosje waarin 4 theelichtjes kunnen, leuk als mini-kerstkadootje, bijvoorbeeld voor bij elk bord op de feesttafel.  De theelichtjes kan je zien door het 'kijkgaatje' met mica achter.
 

Gebruikte materialen:
Digi Girl Christmaspresent : Bugaboostamps
DP Festive Wonder: Crafter's Companion, Signature Collection by Sarah Davies
Banner: Marianne Design
Sticles Frosted Lace - Ranger
Tekststempel: Marianne Design CS0979 
Sterbedeltje: Blokker

 **********

Dag 4 was een bingochallenge, altijd leuk om te doen!
Ik ging voor het rijtje: sentiment - Bugaboo Digi en knoop.  Ik gebruikte schets 221 van Atlantic Heart Sketches, wekelijks mooie schetsen , en waw, met mijn kaartje van vorige week sta ik in hun top 3!
Maar mijn kerstkaartje nu:


Gebruikte materialen:
Digi: Knobby Knees Christmas Sack: Bugaboo Stamps
DP Eskimo Kisses: Basic Grey
Tekststempel: Marianne Design EC0151


Mijn digi voor dag 5 is al ingekleurd, ik zie wel of het nog lukt om het kaartje af te maken.  Het was tot nu al heel leuk om deze te maken!


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met véél plezier, dankjewel!

Méér kerstkaartjesinspiratie vind je natuurlijk op het blog van 52 Weeks to Christmas

En straks ben ik er nog eens met een blogbericht,
de aankondiging voor de nieuwe challenge van Creative Sketchy Girls.

Crealieve groetjes 
Nancy





Challenges en zo:
Catch the Bug: Christmas in July (links staan bij de kaartjes zelf)




CHCC: # 342 - use a diecut (kaart 1)
CHCC Extra (kaart 4)
The Holy and Ivy Christmaschallenge: # 10 (doosje)
A Snowflakes Promise: # 42 (kaart 2)
ABC Christmaschallenge: N for New / O for Old (New star-die and Old digi) - card day 4
Cut it up: # 126 - Christmas in July - card day2
Christmas at Sweet Stampin: Anything Chrismas - box
Cardz4Guyz: # 174 - Christmas in July (card 2)

Creative Moments: Christmas in July (card 4)

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een schitterende kerstcreaties heb je gemaakt Nancy, stuk voor stuk erg mooi! Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag,ik hoop dat je een leuke dag hebt! Veel plezier met je logeetje! Lieve groetjes, Wilma
Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
een hele fijne dag toegewenst.
hoop dat mijn kaartje er is, anders is deze nog onderweg....
hij is een aantal dagen geleden gepost.
Wat een ontzettend gave kerstkaartjes heb je gemaakt, ze zijn stuk voor stuk SUPER!!
Succes met de bugaboo challenge, wij doen ook mee...nog twee te gaan.

fijne verjaardag liefs Annemarie en Merit
Gina zei…
Leuke kaartjes in mooie pastelkleuren ! Een superfijne verjaardag vandaag ! Leuk dat ik tussen mijn blogmaatjes er een paar zie die ook mee doen bij Bugadoo. Groetjes, Gina
Epie zei…
Hieperdepiep....Gefeliciteerd Nancy xx
Wat mooie creaties heb je weer gemaakt ,
superdepuper leuk zijn ze allemaal !!
Fijne dag van Epie
Diana zei…
Van harte gefeliciteed!!!!!

en wat een leuke creaties heb je gemaakt. Vooral het melkpakje vind ik leuk!

X
Diana
click here for my blog
Hetty zei…
Lieve Nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Wat een mooie serie kaarten en doosje heb je gemaakt.
Het melkpakje is een echte eye-catcher geworden, wat mooi met deze kleuren.
groetjes Hetty
Je@net zei…
Hé birthdaygirl....gefeliciteerd met je verjaardag en een super fijne dag gewenst.
En wat goed bezig, ziet er allemaal hartikke leuk uit!
Nicolette zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een mooie serie kaarten gemaakt. Zelf vind ik het melkpakje het mooist.
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Hallo lieve Nancy,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 💐!
Hele fijne verjaardag. Veel plezier!
Je hebt mooie creaties gemaakt voor de Bugaboo Challenge.
Groetjes Crealientje.
Ant zei…
Gefeliciteerd, een fijne dag met familie en vrienden.
Mooie creaties, het eerste kaartje vind ik erg grappig met die vrolijke gezichtjes.
Diny zei…
Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy.....en een hele fijne dag!
En wat een traktatie op je verjaardag......zoveel moois te zien op je blog.....schitterend allemaal. Jij hebt goed je best gedaan zeg!
Groetjes Diny
Sarah zei…
Lang zal ze leven 🎼🎶🎵🎶🎵.
Een drukke dag hier op jouw blog!
Maar ook vandaag ga je weten wat te doen. Eerst wat werken, kaartjes opendoen, wat vieren en morgen een leuke logé. Dat kan niet meer stuk!
Je tweede kaartje vind ik zo lief met dat sneeuwmankopie de 💙 brievenbus, het mooie papier en de stikrandjes. Xx
!neke zei…
Gefeliciteerd !!!!!
Wat een super mooie productie !!!!

groeten Ineke
Eri zei…
Allereerst Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst. In ieder geval een lang weekend voor de boeg!
Geweldig leuke kerstcreaties heb je deze week gemaakt!
Groetjes, Eri
Nota Bene zei…
Wat een mooie reeks heb je gemaakt - je hebt precies niet stilgezeten de laatste tijd. Maar vooral: een heel gelukkige verjaardag vandaag!
Groetjes, Nele
Valerija zei…
Happy Birthday Nancy!
Beautiful projects. Love them all!
Have a great day!
Hugs, Valerija xx
Margreet zei…
Ban harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy! En veel plezier met het openen van je stapel kaarten!
Je hebt een mooie inhaalslag gemaakt met je bugabootjes. Ze zijn stuk voor stuk superleuk!
Proficiat met je Top 3 plekkie....altijd leuk!
xxx Margreet
Enny zei…
Nogmaals van harte gefeliciteerd Nancy, ik wens je een heel mooie dag, laat je maar goed verwennen ! Je kerst-creaties zijn prachtig, ook daarvoor een dikke proficiat ! Groetjes, Enny
Jantine zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag Nancy! En wat een mooie kaartjes toon je ons vandaag weer. Erg leuk!
Groetjes
Jantine
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat de post vanavond pas open kan..
Je hebt een prachtige serie kaartjes gemaakt en ook nog een geschenkverpakking, heel mooi allemaal.
Wens je een gezellige avond,
groetjes,
Ans
marian zei…
Ik zag in de berichtjes dat je jarig bent vandaag, dus allereerst hartelijk gefeliciteerd. De drie kerstcreaties die je laat zien zijn alle drie even mooi. Super hoor.
Groetjes van Marian.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne dag gewenst!
En wat veel leuke kerstcreaties heb je deze week gemaakt!
Groetjes Anita
Judith zei…
Toppertjes Nancy...
Groetjes van Judith
Cynthia zei…
Wonderful creations, Nancy! Thanks for joining the CIJ week at Catch the Bug!
Janis Lewis zei…
Lovely. Thanks for sharing at The Holly & Ivy.
~DT Janis
Marijke zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat mijn kaartje nog op tijd was? Je kerstcreaties zijn allemaal even leuk! Toch wel leuk die bugaboo digi's. een fijne dag nog en groetjes, Marijke.
Wat een mooie rij werkstukken Nancy! En dat op je verjaardag, gefeliciteerd!! Hoop dat mijn kaartje goed is aangekomen.. Een hele fijne avond nog!! Groetjes, Yvonne
Pippa zei…
Lovely card for the sketch challenge in Catch the Bug's CIJ event. Thank you for sharing. Pippa GD
Nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Is je stapel post inmiddels geopend? Heb je veel kaarten gekregen? Wat heb jij hard gewerkt de afgelopen tijd, wat een hoop leuke kaarten en doosje, ik ben benieuwd wat je nog meer laat zien. Heel leuk weekend toegewenst samen met je metekindje, groetjes Petra
Amai hevige bij mooie dingen hoor .en een heel fijne verjaardag

Liefs cindy
Trijntje zei…
Gefeliciteerd Nancy . Vandaag is het je dag? Wat een creativiteit last je ons zien leuk hoor al deze creaties. Je bent er maar druk mee geweest. Groeten Trijntje
Marfien zei…
En nu naar bed :-) , je zult wel lekker slapen na zo'n drukke dag. Schitterende serie kaartjes heb je gemaakt, krijg er inspiratie van...
Tammy Miller zei…
Thanks so much for joining in our CIJ challenge for the week. You did an awesome job and we appreciate you playing along! Love your projects!
What a bunch of great projects you made! Each one is fabulous!

Thanks for joining us for our Christmas in July challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com
Chris zei…
Some fantastic festive creations here! Thanks for joining us at Creative Moments.
Chris
x
Jane Willis zei…
What a super collection of cards. Thanks for sharing that cute snowman card with us at Cardz 4 Guyz
Jane
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Jen Leeflang zei…
Thanks for joining us for the Bugaboo Christmas in July event - good luck in the BIG draw!
Jen L
Bugaboo Stamps DT
Angela zei…
What a great collection! You have certainly rocked the BINGO card...your card is so pretty, I adore the color combo...beautifully done! Thank you for playing along with us at Catch the Bug's Christmas in July!
Myriam zei…
Amai, jij bent vlijtig aan de slag gegaan. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. En wat veel verjaardagskaarten heb je ontvangen! Hopelijk heb je genoten van je verjaardag, je verdient het.
Wow so many cute projects! Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge.
Lisa DT
Helen zei…
Great creations - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra and we hope to see you again next month.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils