Kleurenkaartenteam : # 2017/7 - Okergeel en terracotta

Na al het Bugaboo-kerstkaartjesgeweld van vorige week had ik efkes geen zin meer in kaartjes maken 😅
maar gisteravond viel plots mijn 'frank' dat deze woensdag al de laatste woensdag van de maand is, kleurenkaartenteamdag dus!

Ondanks  oorspronkelijk "geen inspiratie" heb ik uiteindelijk een kaartje en een label in de gevraagde kleurencombinatie!  Terwijl het papier dan toch op tafel ligt... Maar ik ben ervan overtuigd dat een aantal mensen nog méér te tonen zullen hebben in de kleurencombi van Nancy, die na olijfgroen en okergeel koos voor okergeel met terracotta.  Ik vind de kleurencombinatie heel mooi, maar ze deed me wel eerder aan herfst denken... En ik wou toch niet voor een herfstig kaartje gaan!

Eerst wat schetsen bekeken, dat helpt me vaak om geïnspireerd te raken, dan wat malletjes en papiertjes bijeen verzameld en ... dan aan de slag!

De schets van Atlantic Heart Sketches gaf me onmiddellijk de nodige inspiratie voor dit kaartje (13,5/13,5 cm), die roosjes vind ik supermooi!  En waarom niet eens in het geel?
Het achtergrondpapier is dubbelzijdig.  De ene kant donker terracotta, de keerzijde donkergeel.  Hieruit heb ik de vlinder en de buitenkant van de banner gestanst voor mijn label hieronder.

 

Gebruikte materialen:
DP: Funkysaurus - The Paperloft
Alle malletjes: China

De schets van Case this Sketch vond ik ook wel tof, leek me leuk voor een labeltje. 


Gebruikte materialen:
DP: Funkysaurus - The Paperloft
Textured Cardstock Spookville: We R Memory Keepers
Pipu Butterfly: MemoryBox 98508
Bedankt : Marianne Design LR0221
overige mallen: China
Lint met tekst: Marianne Design PP1406

Hier zie je ze nog eens samen:


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, lief als je een reactie achterlaat!  <
Ik lees die altijd met veel plezier!  Dankjewel!

Ook benieuwd wat de anderen gemaakt hebben met deze kleurencombi? 
Alle blogs vind je hier op een rijtje. 
Het zou leuk zijn als je ze allemaal een bezoekje brengt!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:


Reacties

Veerle zei…
Je KKT kaart is heel geslaagd Nancy. Ik heb er letterlijk mijn hoofd op gebroken omdat ik maar geen inspiratie kreeg.
Groetjes Veerle
Diny zei…
Wat een super leuk setje heb je gemaakt Nancy.....en dat terwijl je eigenlijk geen inspiratie had?
Groetjes Diny
Valerija zei…
Beautiful tag and card Nancy! All the elements are perfect.
Valerija xx
Creatiels zei…
geen inspiratie zeg je, toch twee mooie resultaten heb je gemaakt. ik had het ook lastig met deze kleuren.
groetjes
Els
Marja zei…
Ondanks dat je geen inspiratie had heb je er toch een leuke kaart en label van gemaakt!
Vind het ook net wat jij zegt deze kleuren denk je meer aan de herfst...Maar ik ben ook al weer afdrukjes aan het kleuren voor de herfst is al zo weer dat we die kaartjes weer gaan maken.
Nog bedankt voor je mailtje.
Groetjes Marja.
Ant zei…
Toch nog een mooie kaart geworden ondanks geen inspiratie.
Fijne dag.
Je@net zei…
Zonder inspiratie toch twee super leuke creaties, Nancy!
Gina zei…
Leuk geheel en hele mooie aanpak van die sketches ! Groetjes, Gina
Marijke zei…
Mooi gemaakt Nancy, ik had juist het gevoel van de zomer met deze kleuren. Heerlijk warme kleuren. Je bloem is ook een mooie stans. Groetjes Marijke.
Het is je toch gelukt twee s'zomerse projecten te maken. Leuk zijn ze!! Zag in je reactie dat je heel lang in de bus zit naar je werk! Phoe, lijkt me best zwaar, fijn als je dan wat kan lezen!!
Nicolette zei…
Ondanks dat je geen inspiratie had is je kaart toch leuk geworden. En dan ook nog een bijpassende tag er bij. Leuk!
Groetjes Nicolette
Crea Ankie zei…
Mooie kleuren Nancy!
hij is heel leuk geworden zeker zo als setje

liefs cindy
carla zei…
Eerst wil ik je bedanken voor de supermooie prijs die ik vandaag al in mijn brievenbusje vond.
Creaties hiermee volgen.

Mooi kaartje met een prachtige kleurencombinatie en leuke samenstelling. Ook het label ziet er fantastisch uit.
Mooi gedaan Nancy.

Groetjes,
Carla
Nota Bene zei…
Leuk, zo'n combinatie van een kaartje en een tag!
Groetjes, Nele
Francisca zei…
Twee leuke kaartjes .
En je geeft me een goeie tip.... naar sketch kijken voor je begint !! Dat kan helpen .
Ik vond het moeilijk deze keer .
Groetjes,
Francisca
heerlijk rustige kaartjes, ik vind ze erg mooi!, groetjes Petra
Jantine zei…
Mooie kaart en mooie tag, Nancy! Fijn dat er toch iets uit je handen komt, ook al denk je dat je geen inspiratie hebt :-) Slim idee om met een sketch te werken.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Heel erg leuk gedaan deze kaart en tag. En dat ondanks dat je geen inspiratie had.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een mooie kaart en tag heb je gemaakt Nancy! Ik had het na het Bugaboo geweld ook wel even gehad. Er komt niet veel uit mijn handen.
xxx Margreet
Such a pretty pair!
Sylvia zei…
Prachtig strak setje,Nancy.Mooie kleuren.

Groetjes,Sylvia.
!neke zei…
Tja de tijd gaat snel !!!!!
Mooie kaart en tag !!!!!
!!!!!
Mariken zei…
Toffe kaart en leuk tagje! Ziet er prachtig uit, zo samen! Fijne avond!
Ans Gilbert zei…
Je hebt een prachtige kaart en label gemaakt, de kleuren mooi gevonden en de rozen zijn heel leuk
groetjes
Ans
leuk gemaakt en geweldig idee
Marfien zei…
Mooie kaartjes Nancy, vind de kleuren erg goed bij elkaar passen
chantal zei…
Supermooie kaartjes heb je gemaakt.
Ook de tag mag er zijn
liefs Chantal
ondanks dat het allemaal wel snel moest gaan, leuke resultaten heb je hier getoverd =)
fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x
Sarah zei…
Het is je toch maar gelukt. Ik heb helemaal niet aan de herfst gedacht maar aan warme landen ( aardewerk,interieur,... ) daarom het dansende meisje vrij en blij. ☺
Enny zei…
Een prachtige kaart en label Nancy, heel mooi met die bloem en de vlinder ! Groetjes, Enny
Gelukkig kreeg je toch nog inspiratie Nancy en werden het maar liefst twee mooie creaties :) Die roosjes zijn zeker heel gaaf, mooie warme kleurencombinatie ook. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Het is inderdaad een kleurencombinatie die doet denken aan de herfst, warme tinten. Maar het is je toch prima gelukt om er een mooi kaartje mee te maken.

Groetjes Hermien
Nancy zei…
Hey Nancy,
Zal ik eerlijk zijn? Ik vond het zelf ook geen gemakkelijke combinatie, maar ik hou wel van uitdagingen... En mijn eigen kaart maakte ik gisteren pas. Jouw kaart is meer dan geslaagd! Ik vind het super dat iedereen zo zijn best heeft gedaan om met mijn moeilijke kleurencombinatie aan de slag te gaan!
Dankjewel!

Liefs,
Nancy
Nelleke zei…
Ja leuke sketch heb je gebruikt. Mooi zijn ze geworden en gelijk maar twee gemaakt. Groetjes, Nelleke
Wat een leuk kaartje Nancy, geen makkelijke kleurencombi is het...groetjes Ingrid
GerJanne zei…
Prachtige kaart en tag! De kleuren zijn perfect zeg!
En is dat bij jullie echt een uitdrukking? Dat je frank viel? Wij zeggen dat het kwartje viel. Grappig!! Met de euro heb je dat niet meer...
Groetjes,
GerJanne
Freubelmina zei…
Knap werk Nancy, alles zo perfect passend!!
Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma
Mooie kaart en label geworden.
Grietje
Larissa zei…
Helemaal geslaagd vind ik ze!
Fijn weekend!
Lisa zei…
Love this! Beautiful tag and card set! Thanks so much for playing along with Atlantic hearts!
what a wonderful sweet little card and tag! thanks for joining us at
AHSC!

Alicia
Brandi zei…
Very pretty cards, I really love it. Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils