'Snel-klaar'-kaartjes

Na heel wat was- en strijkwerk was ik gisteravond dolblij om wat op mijn knutselkamertje te gaan zitten.  Zo ontspannend !
Ik maakte een verjaardagskaartje dat ik voor binnenkort nodig heb (komt later nog op mijn blog) en begon aan een kaartje met de schets van Atlantic Heart Sketches.  Vanmorgen dit kaartje afgemaakt en omdat ik het zo'n leuke schets vond onmiddellijk nog een tweede kaartje bijgemaakt, dit soort kaartjes komt altijd wel eens van pas! 

Ik vind het een toffe basisschets voor een 'snel-klaar-kaartje' - afhankelijk van wat je ermee doet natuurlijk!

Voor het eerste kaartje gebruikte ik best wel druk dessinpapier.  De 'hugs' heb ik uitgestanst en weer ingelegd, niet evident aangezien mijn ovaal helemaal uit mekaar gehaald was, maar ik vond het wel een speels effect dat het woord wat groter was dan de kleinste ovaal.  Gelukkig is puzzelen ook één van mijn hobby's...
Nog een kleine parellibel als afwerking, zo leuk vind ik dit velletje van Marianne Design met vlindertjes en libelles!  


Dan nog mijn tweede kaartje, hiervoor heb een mooie ovale tekststans van Ali gebruikt :


Bij beide kaartjes heb ik de banner wat verhoogd opgeplakt.

Fijne zondag!  


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier! 
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy
Challenge
Atlantic Heart Sketch Challenge: # 220
Crafty Friends: # 62 - Floral
Alphabet Challenge: I for Insects (1st card)
DiesRUs: # 77 - Die Cut Sentiment as focus









PS Koos je al welke candy je wil winnen tgv mijn verjaardagscandy?  Alle info vind je hier.


Reacties

carla zei…
Dit zijn hele mooie kaartjes Nancy.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla
Gina zei…
Leuke kaartjes Nancy ! Heel leuk met die hugs-tekst ! Mooie kleurtjes ! Groetjes, Gina
Judith zei…
Ziet er weer goed uit Nancy en altijd handig om voorraad te hebben.
Groetjes van Judith
Marijke zei…
Mooie kaartjes en mooie kleurtjes en leuke sketch. Ik vroeg me af of mijn kaartje al bij je aangekomen is heel dom weet nu niet meer of ik die wel verstuurd heb?!! Ik hoor het graag even van je, groetjes Marijke.
Valerija zei…
Beautiful card Nancy, love the background papers and wonderful colours.
Valerija xx
Je@net zei…
Erg leuke kaarten heb je gemaakt met deze sketch, Nancy!
GerJanne zei…
Allebei heel leuke kaartjes. Je kunt het je soms best lastig maken maar het resultaat is wel gaaf.
GerJanne
karin zei…
Leuke kaarten Nancy.
Je verjaardag komt snel dichterbij, je hebt vast al een heleboel kaarten ontvangen 😉,
Groetjes,
Karin
Sarah zei…
Je hug kaartje is super mooi. Ook heel mooi papier koos je. Hou je brievenbus maar in de gaten ☺
Ans Gilbert zei…
Mooie kaarten Nancy,
ik vind de 2de nét iets mooier, het papier is wat rustiger en dan komt de tekstbanner mooier tot zijn recht..die Hugs heb ik trouwens ook..
groetjes,
Ans
Darlene zei…
Both cards are just beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Die Cut Sentiment as Focus’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.
Mariken zei…
Prachtige kaarten, erg mooi gedaan!!
Chantal zei…
Erg leuke kaarten, vooral de onderste vind ik erg mooi, super tekst.
Groetjes, Chantal S
Crealientje zei…
Prachtige snelle kaartjes!
Mijn voorkeur gaat naar de rustigere variant.
Mooi met de teksten.
Lieve groetjes Crealientje.
Mooie fleurige kaarten Nancy !!
Groetjes Doris
Angelique zei…
Twee hele mooie kaartjes met de sketch. Het inleggen is wel altijd een karweitje maar geeft een mooi effect. De onderste is prachtig qua kleuren en de tekst.
lieve groetjes Angelique
Eri zei…
Je hebt je goed ontspannen in je hobbykamertje. Je kaarten zijn leuk geworden met deze sketch
Groetjes, Eri.
Hermien zei…
Wat een leuke kaartjes Nancy, nadat je de vakantiewas hebt weggewerkt is er dan eindelijk tijd voor ontspanning!

Groetjes Hermien
Donna Ellis zei…
Beautiful cards using that amazing sketch, Nancy!
Hele mooie kaarten. Leuk om de letters zo terug te leggen!
groetjes, Caroline
Diny zei…
Twee hele leuke kaartjes Nancy!
Ja...de was en de strijk he....ik moet alle broeken nog strijken....de overhemden en de rest is al klaar....haha! Dat heb je altijd als je weer thuiskomt van een tijdje weg te zijn geweest.
Groetjes Diny
Lori zei…
Both of your cards are beautiful! Great job with our sketch!
Thanks for sharing with us at AHSC! Lori DT
Lisa zei…
Both are so beautiful! Thanks so much for playing along at Atlantic Hearts!
wat een mooie kaartjes, prachtige teksten.

Liefs Kim
Monique zei…
Dat zijn prachtige kaarten Nancy. Heel mooi gedaan!
Lieve groetjes, Monique
Brandi zei…
very pretty card, I really love it! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca
Both of our cards are very pretty. Thanks for sharing with us at AHSC.
Diana zei…
Prachtig geworden, je kaarten!

X
Diana
click for my blog
Het zijn twee hele leuke "snel" klaar kaarten geworden Nancy. Volgens mij ben je met het puzzelen wel even wat tijd kwijt ;p Grappig om te zien dat twee kaarten zo verschillend worden door het gebruik van de materialen. Beiden zijn top.
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Heel mooie kaarten Nancy, leuk puzzelwerk ! Groetjes, Enny
Hello Nancy, Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Floral’ challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.

Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils