Take the moment

Op het ogenblik dat dit blogberichtje gepubliceerd wordt zit ik bij Nele (Nota Bene) voor een kletselnamiddagje (met dank aan GerJanne voor het leuke woord!). 
Nele is met vakantie op nog geen 10 km van hier, dus moesten we zeker nog eens afspreken!  Onze eerste kennismaking was zo leuk verlopen, ik kijk er al naar uit om haar weer te zien!

Nele maakte nog nooit een easelkaartje, dat staat dus o.a. op het programma.  Dit kaartje maakte ik alvast voor haar.


Ik lag nog met de schets van Cheerful sketches op mijn tafel en gebruikte deze als basis. 
Natuurlijk werd het voor Nele een kaartje met een mooie tekst (gelukkig bestaan er stempels want ik kan niet zo mooi schrijven als zij!), het is wel een Engelse tekst, ik heb niet zoveel mooie grote Nederlandstalige tekststempels. Voor Nele als talenknobbel is dat echter zeker geen probleem!  In kleuren waar Nele wel van houdt...

Gebruikte materialen:
Take the Moment: Visible Image
DP: Color Theory - Stampin' Up
DP met blaadjes: Summer Feelings - Studio Light
Diamond Gems: Marianne Design JU0932 en 0938
ovale mal: Ali Express
Brad: DécoTime

Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje!
Lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Dankjewel ook voor de groeiende stapel verjaardagskaarten!


Oh, wat vind ik het moeilijk om ze nog niet open te maken! 
Ik moet zelfs nog wachten tot morgenavond ... want ik moet werken morgen
en hoe ik er ook naar uitkijk om al die enveloppes te openen,
ik ga toch geen uurtje vroeger opstaan (ik vertrek al rond 5 over 7 naar het werk)...
Wordt dan leuk voor donderdagavond, met een aperitiefje erbij...
Genieten!

Zag je mijn verjaardagsweggever al?
Kies je voor setje 1 of 2? 
Niet vergeten te vermelden bij de opmerkingen!  Je hebt nog tijd tot donderdag 18 uur.
De stempelsetjes van Marianne Design zijn voor de winnaars van de 'kaartenwedstrijd'. 
Wordt vast niet makkelijk voor Johan om te kiezen...

Crealieve groetjes  
Nancy

Challenges en zo:
Cheerful Sketches Challenge: Juli 2017
Inky Chicks: # 86 - use a sentiment, no image

Reacties

!neke zei…
Wat een heerlijk vooruitzicht deze stapel kaarten !!!!!
Geniet er morgen van !
Leuke kaart voor Hele !

groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
je hebt al een flinke berg post, ik hoop dat de mijne deze keer zonder oponthoud zal arriveren ..
Leuke, schuine easelcard maakte je, met een prachtige tekst,
groetjes,
Ans
p.s. wens je een gezellige kletsel namiddag..
Valerija zei…
Such a beautiful card. Love the sentiment.
I hope my card has arrived too.
Valerija xx
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Nancy. En wat een stapel post heb je al. Veel plezier met openmaken.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Dit is vast een hele gezellige dag vandaag geweest. En wat een stapel kaarten ligt er al op je te wachten. Veel plezier met openmaken en alvast een gezellige dag morgen na je werk.
Groetjes Caroline
karin zei…
Veel plezier op het kletselmiddagje 😊
Wij waren gisteren ook richting je woonplaats. We waren in Oostende. Wat een drukte daar, Tja het is hoogseizoen.
Leuk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin.
Margreet zei…
Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie kletselmiddagje!
Wat een flinke stapel verjaarspost ligt er op je te wachten....leuk! Ik zie mijn envelop er ook tussen liggen. Knap dat je tot morgenavond kunt wachten met open maken.
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches met deze mooie easelkaart. Zeer fraaie spreuk!
xxx Margreet
Eri zei…
Leuke easelkaart kun je afgeven aan je kletselmaatje. Het wordt nu wel erg spannend al die kaarten die op je te liggen wachten. Veel plezier met het open maken!
Groetjes, Eri
Chantal zei…
Hele mooie easelkaart. Ik hoop dat jullie genoten hebben vandaag.
Groetjes, Chantal S
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Nele gemaakt, Nancy.
Hopelijk hebben jullie een gezellige kletseldag gehad, maar dat zal vast wel.
Leuk vooruitzicht zo'n stapel verjaardagskaarten en alvast een fijne verjaardag gewenst!
Super mooie kaart Nancy voor Nele !
Leuk zeg zo een stapel verjaardag kaartjes . Geniet ervan alvast een fijne verjaardag !
Groetjes Doris
Nota Bene zei…
Deze beauty staat hier op de schouw te pronken! Heel erg bedankt voor het leuke bezoekje, de uitleg over de easelkaartjes, de mooie kaart, het toffe cadeautje,... Ik heb er enorm van genoten! De kaartjes die ik gemaakt heb, heb ik daarnet nog eens bewonderd - nu beginnen nadenken over teksten voor erop! Het eindresultaat toon ik zeker nog op mijn blog.
Groetjes, Nele
GerJanne zei…
Nou, je hebt groot gelijk. Een uur eerder opstaan om in je eentje de kaarten te openen...helemaal niet leuk! Lekker bewaren tot na je werk. Wie weet komt er morgen ook nog wat post...
Je kaartje is heel mooi. Nele is er blij mee, zo te lezen!
Was jullie middag vruchtbaar of was het lastig te kletselen??
Ik wens jou alvast een heel fijne dag morgen ook al moet je werken. Veel plezier met het openen van de post.
Groetjes,
GerJanne
Wat een gaaf koel kaartje Nancy ...leuk is dat om zo'n gezellige knutseldate te hebben, was het gezellig? En morgen alvast een hele leuke dag gewenst , ondanks dat je aan het werk bent, maar morgenavond heerlijk de verjaardagskaarten bewonderen. Super! Hartelijke groet Ingrid
Marja zei…
Leuke easelkaart Nancy!
Gezellig dat je een leuke middag hebt gehad met je knutseldate.
Knap van je dat je de verjaardagspost nog niet hebt open gemaakt....Morgen na het werk heb jij heel wat post te openen.
Alvast een hele fijne verjaardag...hoop dat mijn kaartje erop tijd is.
Groetjes Marja.
Renate zei…
Wat gezellig, om zo even te kunnen kletselen met een hobbymaatje.
Nog 1 nachtje slapen..... En dan mag je eindelijk die mooie stapel met enveloppen gaan openen.
Je hebt een super leuk kaartje voor Nele gemaakt. Mooie kleurtjes.

-xies- Renate.
Diana zei…
Leuk he nieuwe mensen ontmoeten! Leuke easel heb je gemaakt! En je bent bijna jarig, wat wil een mens nog meer??
Je hebt iig erg leuk vooruitzicht voor morgen!
X
Diana
click for my blog
Larissa zei…
Heel tof kaartje heb je gemaakt.
Altijd leuk een maatje die dezelfde hobby heeft.
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy...mooie kleurtjes!
Je hebt al een flink pak post klaarliggen voor morgen.....een hele fijne verjaardag!
Groetjes Diny
Angelique zei…
Ik hoop dat je een heerlijke middag samen met Nele hebt gehad. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt, mooie tekst erop.
Wat een stapel kaartjes ligt er al op je te wachten, heel veel plezier met openen. En natuurlijk een hele fijne dag verder.
lieve groetjes Angelique
Tina Z. zei…
perfect card, I love the sentiment and design.
Gina zei…
Hele mooie easelkaart ! En wat een stapel kaartjes ! Super ! Hopelijk is die van mij ook toegekomen! Nog een dagje werken vandaag, en dan... Veel plezier bij het ontdekken van je ontvangen kaartjes ! Groetjes, Gina
Judith zei…
Heerlijk zo'n stapel kaarten, ligt hier ook te wachten tot de 25e...
Groetjes van Judith
Sarah zei…
Wat een mooie kaart voor Nele.
Dat was vast een fijn dag!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils