Hope you have a super birthday

Vandaag is mijn schoonzusje jarig.


Dit kaartje maakte ik net zoals het kerstkaartje van mijn blogbericht van eergisteren in Denemarken op de camping terwijl mijn man met 'zijn' geocachetrail bezig was.  De stempels van SU kocht ik tweedehands.  Die stempelset vind ik heel leuk met het laagjesstempelen en de mogelijkheid om te 'spelen' met de schuine taartdelen.  
Ik had bij Ingrid ook wat toffe inktkleuren op de kop getikt, en deze moest ik natuurlijk eens uitproberen op deze stapeltaart...

Gebruikte materialen:
Cake Crazy: Stampin Up
Inktkleuren: Berry Burst, Powder Pink en Lemon Lime Twist

Het kaartje is ondertussen aangekomen, benieuwd wat ze er van vindt, ze mocht het kaartje pas vandaag openmaken... En wat is dat toch spannend!  Hier liggen ondertussen ook al 12 kaartjes op de kast, lastig om er langs te lopen en niet open te mogen doen!  Nog een klein weekje...  Het allerraarste vind ik nog altijd dat men in Nederland bijna nooit de naam op de enveloppe schrijft.  Het adres in geheimschrift, maar daarbij gaat bij mij nog geen belletje rinkelen... 

Fijn weekend!  
Bij mij wordt het de was en de plas... 
Gisteren hebben we de camper teruggebracht naar de verhuurder, 
wat familiebezoekjes
en ook mijn fototoestel binnengebracht voor herstelling
(door de 'zandstorm' bij de vuurtoren vorig weekend werkt de lens niet meer, 
was dus niet echt slim om foto's te nemen terwijl de zandkorreltjes ons om de oren vlogen...) 
Gelukkig heeft het toestel van mijn man er geen last van,
ander soort lens, niet met automatische zoom!

Crealieve groetjes 
Nancy


PS Tot donderdag kan je als trouwe volger nog meespelen voor mijn VERJAARDAGSCANDY, ook zonder een kaartje op te sturen!  Je kan kiezen tussen 2 setjes...  Alle info vind je hier!

Reacties

!neke zei…
Zo , ook weer veilig thuis !
Mooie kaart !
Mooie stempelset !!!!

En verheug je maar op je verjaardag met een hele stapel kaarten !!!!

groeten Ineke
Marja zei…
Leuke kaart heb je voor je schoonzus gemaakt ....zijn leuke stempels die je hebt gebruikt.
Mijn kaartje is gisteren op de post gegaan.
Groetjes Marja.
Crea Ankie zei…
Heel mooi gedaan Nancy
Nota Bene zei…
Leuke kaart! Die nieuwe kleuren zijn heel tof. Ik kan je alvast verklappen dat er nog geen kaart van mij bij jou op de kast ligt... Haha, dat wist je natuurlijk al - en je weet wellicht ook waarom. Hier vandaag ook de was en de plas en nog wat klusjes in huis, en daarna... vertrekken we! Tot heel binnenkort!
Groetjes, Nele
Je@net zei…
Super leuke stempelset en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt, Nancy.
Fijne dag en succes met de was!
Eri zei…
Leuke kaart heb je gemaakt met je nieuwe stempelset, ook de kleuren zijn prachtig!
Groetjes, Eri
Valerija zei…
Very nice card!
Have a great day.
Valerija xx
Monique zei…
Ik vind het een prachtige vrolijke kaart. Inderdaad leuk om met scheve taartjes te werken. En de kleuren zijn top. Hier zetten we alleen postcode en huisnummer achterop. Voor het geval ze niet af te leveren zijn. Dan krijgen we ze terug. Best wel spannend als je niet weet van wie ze zijn ;-)) De mijne is onderweg. Wat jammer van je lens. Ik heb de mijne net weer schoongemaakt. Morgen een workshop in de dierentuin van Nordhorn (Duitsland).
Liefs Monique
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de laagjestaart, ook mooie kleuren.
Je kunt natuurlijk altijd zoeken op de postcode..
groetjes
Ans
Donna Ellis zei…
Yummy cake! Delightful card! hugs, de
Mariken zei…
Prachtige kaart, met leuke vrolijke kleuren! Mooi zo!!
Fijne avond!
Angelique zei…
Prachtige kaart, mooie kleurtjes heb je op de kop getikt en ook de taartstempel is heel leuk. Wat leuk dat je al zo'n stapeltje liggen hebt, spannend dat je nog niet weet van wie. Die van mij is in elk geval nog onderweg. Zonde van je camera maar blijkbaar wel te repareren.
lieve groetjes Angelique
Hoi Nancy, wat een goed idee om tweedehands SU te kopen. Ik vind dat ze héle mooie spulletjes hebben maar best wel prijzig :( Je kaart is een plaatje, mooi gestempeld in leuke kleuren..top. Ik moest lachen toen ik las over ons "geheimschrift" achterop de envelop. Het is het huisnummer en de postcode..LOL dus als je de adressen weet van deze mensen is het niet zo geheimzinnig meer..hihi.
Mijn kaart is gisteren gepost en ik vind het gaaf dat je ze bewaart. Zo te horen krijg je lekker veel post...super.
Lieve groetjes Miranda
Hetty zei…
Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt.
Zo mooi met de vrolijke kleuren.
Zonde van je fototoestel, hopelijk krijgen ze het weer in orde.
Ga nu nog maar lekker kaartjes verzamelen ....
Groetjes Hetty
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Ik dacht echt dat je van de 7e tot de 21e op vakantie was in Denemarken... maar niet dus. En denk je dat er mensen zijn die bewust hun naam niet op de enveloppe zetten? Om jou gewoon nieuwsgierig te laten zijn?? Hahaha, dat de ik tenminste. Maar nu je het zegt: misschien herken je mijn handschrift wel. Moet ik de volgende keer aan denken.....
Deze kaart is super! Mooie stempelset heb en op de kop getikt.
Groetjes,
GerJanne
Hermien zei…
Leuke set hé, deze heb ik ook!
Je kaartje ziet er heel mooi en feestelijk uit.

groetjes Hermien
Enny zei…
Wat een leuke kaart, en prachtige kleuren ! Jammer van je lens, hopelijk kan ze toch hersteld worden. En spannend hé, nog 2 nachtjes slapen en dan mag je al die kaartjes opendoen.... :o) Groetjes, Enny
Wat een leuk kaartje Nancy , de set is inderdaad heel gaaf met de scheve taart. Leuke kleurtjes!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils