Kleurenkaartenteam 2017/12: Rood met zilver

Laatste woensdag van de maand, dus Kleurenkaartenteamdag. 
Na het felroze met rood
koos Colien bij het rood als nieuwe kleur zilver.
Lekker feestelijk voor het einde van het jaar!

Omdat het ook de laatste woensdag van het jaar is,
zorgde ik voor een nieuwjaarskaartje.
Die maak ik eigenlijk niet zo vaak,  maar die zijn toch ook wel leuk!

Een kaartje voor mijn broer en zijn gezin,
omdat ze pas onlangs verhuisd zijn
naar hun vernieuwde woning
zit in het kaartje ook een verwijzing naar hun nieuwe thuis...


Sleutel en cijfers zijn uitgestanst en ingelegd met een andere kleur.

Gebruikte materialen:
Vuurwerkstempels: Marianne Design TC0845
Sleutel: Marianne Design CR1304
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL
Cijfers: MemoryBox
PerfectLayerslatjes
Inkt: Wow Embossing Pad
Izink embossingpoeder

Benieuwd wat de kleurencombi wordt voor eind januari?
Ga dan volgende woensdag zeker een kijkje nemen bij Martina
en meld je dan ook aan om mee te doen!
Ik weet de kleurencombinatie al...

Ik probeer vanavond mijn blogrondje te doen,
straks ga ik naar Antwerpen voor een workshop bij Elke,
daarna nog wat shoppen in 't Stad, zoals ze het daar zeggen...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, lief van je als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Breng je ook een bezoekje aan de andere deelnemers van het Kleurenkaartenteam?
Alle blogadressen vind je hier.

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Knutsels en Kadootjes: Nieuw (nieuw jaar en nieuwe woning)

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke en persoonlijke kaart heb je er zo van gemaakt, Nancy!
Margo zei…
Wat een toffe kaart ! Ik vind het embossing erg mooi en wat leuk gedaan met de sleutel ! Veel plezier vandaag !
Groetjes
Margo
Ellen zei…
Naar Elke! Wat leuk, Mariken en ik zijn zaterdag geweest. Ik weet dus precies wat je gaat maken :-) Je KKT-kaartje is lekker feestelijk. Mooi met dat vuurwerk én de sleutel. Zo is het een hele persoonlijke nieuwjaarskaart geworden. Heel veel plezier in Antwerpen vandaag!
helemaal leuk is het kaartje geworden... ik maak wel nieuwjaarskaartjes, omdat ik mensen heb, die geen kerst vieren of, omdat ik ze 'vergeet' tijdig op de bus te doen, zo heb je nog een week 'speling'...
in ieder geval, geslaagd kaartje, fijne uitstap naar antwerpen (je kan ook nog even de tram nemen naar Inge 'In 't woefke' als je wil...) veel plezier,
bedankt voor je deelname alweer, een heel erg fijn en vooral gezond 2018 gewenst !
grtjs,martina
x
Colien zei…
Wat een mooie verhuis/nieuwjaarskaart, toffe combi van 2 gebeurtenissen!
grtz.Colien
Marfien zei…
Een nieuw huis, daar mag wel wat vuurwerk aan te pas komen, leuke kaart Nancy
Rosina zei…
Wat een mooi en toepasselijk kaartje heb je voor deze KKT uitdaging gemaakt Nancy...zo leuk gedaan met die inlaidtechniek...

Lieve groetjes Rosina
Mariken zei…
Gezellige dag voor jou vandaag, lekker naar Elke! Geniet er lekker van! Je kaartje is tof zeg, mooi is dat, rood, zwart en zilver! Fijne dag!
Margreet zei…
Gaaf kaartje, Nancy, en die sleutel is ontzettend leuk bedacht.
Veel plezier met de workshop én shoppen.
Fijne dag.
xxx Margreet
Jantine zei…
Wat een leuke nieuwjaarskaart, Nancy! die sleutel op de plek van de 1 is origineel! Mooi vuurwerk ook.
Fijne dag,
groetjes
Jantine
Ans S. zei…
Prachtige kaart, een mooie afsluiter van dit jaar.
Veel plezier in Antwerpen vandaag.

Groetjes Ans
Larissa zei…
Mooi kaartje zo, die sleutel is tof!
Heel veel plezier op de workshop en shopse!
!neke zei…
Super mooi !
leuk detail die sleutel !!!!
Nelleke zei…
Leuke en originele kaart met de slagenteller als blikvanger.
Groetjes, Nelleke
Nota Bene zei…
Toffe, feestelijke kaart! Die sleutel is een heel leuk detail. Veel plezier in Antwerpen!
Groetjes, Nele
karin zei…
Mooi kaartje Nancy. Leuk met die sleutel erop.
Groetjes,
Karin
Diny zei…
Wat een gave kaart Nancy....je hebt de sleutel leuk verwerkt op het kaartje voor je broer.....zo is het een mooi persoonlijk kaartje geworden.
Groetjes Diny
Ans Gilbert zei…
Leuk om de kaart te combineren met de verhuizing, de sleutel valt echt op, veel plezier vandaag,
groetjes
Ans
Veerle zei…
Die sleutel is echt super goed gevonden nancy hele leuke kaart. Bedankt voor je beterschaps wensen, groetjes Veerle
Marijke zei…
Wat leuk gedaan om er een nieuwjaarskaartje en een verhuiskaartje van te maken. Super gedaan en leuk die sleutel! Groetjes Marijke.
Wat een gaaf kaartje Nancy ! Leuk idee met de sleutel .
Bedankt voor je prachtig kaartje Nancy !
Groetjes Doris
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy. en wat origineel gevonden een sleutel in plaats van de 1.

Groetjes Hermien
Enny zei…
Oh, dat is heel mooi gedaan Nancy, supertof met die sleutel ! Groetjes, Enny
Sarah zei…
Hey Nancy, ik hoorde van Margo dat jullie gezellig samen gelunched hebben. Vind ik heel leuk voor jullie beide. Mijn dag verliep minder, dat lees je morgen op mijn blog.
Je kaart met die sleutel als 1 is tof!!xx
Goed idee om een combinatie kaart te maken, ontzettend leuk die sleutel op de plaats van de 1, groetjes Petra
Leuke kaart, grappig die verwijzing naar hun nieuwe woning.

Grietje
Creatiels zei…
Ik kon niet vroeger komen kijken, we waren een paar dagjes weg (Efteling en gaan kijken naar Soldaat van Oranje). mooi kaartje heb je gemaakt.leuk accentje die huissleutel
fijne eindejaarsfeesten en een inspiratievol en creatief 2018 gewenst.
groetjes
Els
Monique zei…
Supermooi gedaan Nancy!
Dank je wel voor je deelname bij K&K. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!
Lieve groet, Monique
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat fijn dat je mijn KKT-kaart al vond.
De jouwe is ook weer super leuk (zoals steeds) Origineel om het verhuisthema in een nieuwjaarskaart te verwerken.

Ik wens jullie alvast een fijn oudejaar toe en een mooie start van 2018!

Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils